شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 67341
منبع : ایسنا
رئیس دانشگاه قم:

جهاد دانشگاهی در صحنه‌های مختلف انقلابی، وفاداری خود را به نظام ثابت کرده است

قم نيوز : عضو خبرگان رهبری گفت: جهاد دانشگاهی در صحنه های مختلف انقلابی، وفاداری خود را به نظام ثابت و دین خود را ادا کرده است.
جهاد دانشگاهی در صحنه‌های مختلف انقلابی، وفاداری خود را به نظام ثابت کرده است
جهاد دانشگاهی در صحنه‌های مختلف انقلابی، وفاداری خود را به نظام ثابت کرده است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز با گرامیداشت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی(16مرداد) به عنوان یک نهاد انقلابی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در سال 59 به عنوان یک نهاد انقلابی با حضور جمعی از دانشجویان پیرو خط امام تشکیل شد تا بتوانند نیازهای فنی و تخصصی جامعه را برآورده کرده و در عرصه فرهنگی نیز به فعالیت بپردازند.

رئیس دانشگاه قم افزود: خودباوری مهمترین عنصر موفقیت اعضای جهاد دانشگاهی بود و تا به امروز با خوداتکایی و خودباوری در بسیاری از عرصه ها به خدمت صادقانه پرداخته اند و توانمندی خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: با اینکه جهاد دانشگاهی بودجه دولتی ندارد و در حال حاضر نیز با مشکلات اقتصادی مواجه است اما هیچ گاه دست از تلاش و حضور به موقع در رفع نیازهای کشور برنداشته است. جهاد دانشگاهی در واقع یک نهاد فرهنگی، پژوهشی، آموزشی است که رسالت های مهمی را بر دوش دارد و کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در صحنه های مختلف انقلابی، وفاداری خود را به نظام ثابت و دین خود را ادا کرده است.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی همواره راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات بوده است. نیروهای توانمند و نخبگان جهاد دانشگاهی توانسته اند خود را با نیازهای کشور همگام کنند و حرکت های علمی کشور  را شتاب بخشند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز یادآور شد: این نهاد انقلابی همواره مورد عنایت رهبر انقلاب بوده اند و انصافا نیز طبق منویات رهبری حرکت کرده و خدمات ارزنده ای ارائه کرده اند. تفکر جهادی نیروهای جهاد دانشگاهی در جهت توسعه و پویایی کشور نقش به سزایی داشته است. امروز در شرایط سخت تحریم ها و حیله گری دشمنان انتظار می رود با مدیریت جهادی و با تکیه بر علم و دانش نوین، نیازهای جامعه را شناسایی کرده و در صدد رفع نیازها برآیند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: جهاد دانشگاهی تجربیات موفقی در زمینه ناباروری و سلول های بنیادی و تجاری سازی علوم و تبدیل علم به ثروت دارد و در جهت کارآفرینی و اشتغال زایی نیز توان خود را اثبات کرده است.

وی گفت: انتظار می رود جهاد دانشگاهی در تعامل با مراکز علمی و تحقیقاتی همچون مرکز رشد و پارک علم و فناوری در جهت نیازهای اقتصادی امروز کشور با تقسیم کار و فعالیت های گسترده گام های اساسی بردارد.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdca6eni.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما