شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 67346
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات والیبال جوانان کشور رخ داد؛

ثبت ۲ پیروزی و ۳ شکست در کارنامه دختران والیبالیست قم

قم نيوز : دختران والیبالیست قم در مسابقات والیبال جوانان دسته دوم کشور اگرچه راهی به دسته اول پیدا نکردند اما امتیاز قم در دسته دوم را حفظ کردند.
ثبت ۲ پیروزی و ۳ شکست در کارنامه دختران والیبالیست قم
ثبت ۲ پیروزی و ۳ شکست در کارنامه دختران والیبالیست قم
به گزارش قم نیوز رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه، در ۳ سطح و دسته برگزار می‌شود به طوری که استان‌ها در هر رده سنی در این ۳ دسته تقسیم شده‌اند و برای راهیابی به دسته بالاتر یا سقوط نکردن به دسته پایین‌تر به صورت متمرکز رقابت می‌کنند.

در بخش دختران، تیم والیبال استان قم در رده سنی جوانان در دسته دوم کشور قرار دارد و امسال نیز توانسته است سهمیه استان قم در دسته دوم را حفظ کند گرچه صعود نکردن این تیم به دسته اول قابل پیش بینی بود.

تیم والیبال جوانان دختر قم در مسابقات دسته دوم کشور در گیلان ، ۵ مسابقه برگزار کرد و پس از این که نتوانست به مرحله نهایی راه یابد هدف خود را بر بقا در دسته دوم قرار داد و در رسیدن به این هدف موفق بود.

دختران والیبالیست قم در این مسابقات ابتدا ۳ بر صفر برابر تیم مقتدر آذربایجان غربی نتیجه را واگذار کرد و سپس در دومین مسابقه خود رودرروی کرمان قرار گرفت و با شکست ۳ بر یک در این بازی، دومین شکست پی در پی را تجربه کرد.

سومین مسابقه تیم والیبال قم برابر زنجان برگزار شد که قمی‌ها توانستند در یک بازی نفس گیر در ست پنجم و در مجموع، ۳ بر ۲ پیروز شوند اما در چهارمین بازی، ۳ بر صفر برابر آذربایجان شرقی شکست خوردند.

در آخرین مسابقه برای بقا در مسابقات دسته دوم کشور، تیم جوانان دختر قم برابر ایلام قرار گرفت و موفق شد ۳ بر یک حریف خود را شکست دهد و در این سطح، ماندنی شود. این در حالی است که استان قم در والیبال بانوان در لیگ برتر و دسته اول کشور مدت‌ها است که هیچ نماینده‌ای ندارد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcfvmdv.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما