شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 67354
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

طراحی 100 پروژه آبرسانی فضای سبز در سال 96

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سال گذشته بالغ بر 100 پروژه در حوزه آب طراحی و انجام شد که اکثر آنها تکمیل شده است.
طراحی 100 پروژه آبرسانی فضای سبز در سال 96
طراحی 100 پروژه آبرسانی فضای سبز در سال 96
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با بیان اینکه در سال 97 پروژه‌های سازمان پارک‌ها در حوزه حفظ آب پیگیری می‌شود، اظهار کرد: مدیریت مصرف و کاهش مصرف آب در دستور کار سازمان بوده و به دنبال این هستیم که آبیاری تانکری به حداقل برسد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای اجرای پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: طرح جامع آب خام از سال 96 کلید خورده و در حال حاضر در مرحله تایید نهایی برای ارسال به وزارت کشور است.
جوادیان با بیان اینکه 28 پروژه حوزه آب طراحی و به مناطق ارسال شده است، افزود: 70 درخواست دیگر داریم که در نوبت طراحی هستند؛ سال گذشته بالغ بر 100 پروژه طراحی و انجام شد که اکثر آنها تکمیل شده است.
وی به استفاده از پساب خاکستری در آبیاری فضای سبز اشاره کرد و گفت: 4 حلقه چاه جدید حفاری شده و در مرحله نصب تجهیزات هستیم و 4 حلقه دیگر در مرحله اخذ مجوز برای حفاری و تامین آب مورد نیاز فضای سبز هستیم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه توسعه شبکه‌های آب خام به طور جد در شهر پیگیری می‌شود، بیان کرد: هر روش و طرحی که کاهش استفاده آب را محقق کند در سازمان مورد استقبال قرار می‌گیرد و در حوزه تصفیه نیز از نوین‌ترین روش‌ها استفاده می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceex8p.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما