شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 674

امکانات ورزش همگانی در پارک‌های قم فراهم می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: شهرداری بر خود وظیفه می‌داند تا تمام ابزارها و امکانات برای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامتی افراد جامعه را فراهم کند.
امکانات ورزش همگانی در پارک‌های قم فراهم می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری تصریح کرد: شهرداری قم بر خود لازم می‌داند تمام ابزارها و امکانات برای توسعه ورزش همگانی در پارک‌ها و فضاهای سبز را برای جذب مردم به ورزش و در نهایت ارتقای سلامتی و تحقق جامعه شاداب و با نشاط فراهم کند.

وی با تاکید بر اهتمام در راستای برخورداری از جامعه سالم، بیان داشت: ما برای رسیدن به شهر برتر تلاش می‌کنیم زیرا معتقدیم که قم باید به عنوان شهر شیعیان یک شهر الگو و نمونه باشد و مردم باید از شهری سالم برخوردار باشند.

شهردار قم یاد آور شد: ما می‌خواهیم شهری عاری از هرگونه بیماری داشته باشیم، شهری که همواره با نشاط و شاداب باشد، ضمن اینکه باید کاری کنیم الگویی که مورد نظر مقام معظم رهبری در بحث ورزش همگانی است، ان‌شاءالله با ایجاد فضا و امکانات مناسب برای عموم مردم، محقق شود.

دلبری با تاکید بر نیاز شهرداری به مشارکت همگانی مردم در توسعه عمران و آبادانی شهر قم، تصریح کرد: برای تحول در آبادانی و پیشرفت شهر قم دست نیاز به سوی مردم دراز می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هدف ما داشتن شهر برتر است و برای این منظور از مردم و شهروندان خوب قمی می‌خواهیم که ما را یاری کنند تا به امید خدا نمونه بارز مدیریت شهری از قم در همه جهات و زمینه‌ها به شهرهای دیگر ارائه کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcakyni149n0.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما