کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز 14 مرداد 1397 یکشنبه قطعی برق نخواهیم داشت

خبرگزاری فارس , 14 مرداد 1397 ساعت 13:12

با توجه به کاهش میزان مصرف برق امروز در هیچ یک از نقاط مختلف شهر قم خاموشی برای کاهش مصرف برق اعمال نخواهد شد.


به گزارش قم نیوز با توجه به کاهش نسبی دمای هوای استان و همکاری شهروندان قمی در راستای مدیریت مصرف بهینه برق امروز در نقاط مختلف شهر قم خاموشی اعمال نخواهد شد.

البته شرکت توزیع برق قم هشدار داده که در صورت بالا رفتن مجدد پیک مصرف و افزایش بار و همچنین عدم همکاری و فقدان مدیریت مصرف بهینه توسط شهروندان، برنامه خاموشی مجددا اعمال خواهد شد.

 این در حالیست که در چند روز اخیر هم با توجه به کاهش دمای هوا و نیز تمهیدات اندیشیده شده، خاموشی های اعمال شده در راستای مدیریت بار، حدود 50 درصد نشان می داد، بر این اساس امید است با تداوم کاهش نسبی دمای هوا طی روزهای آینده و همکاری مشترکین در راستای مدیریت مصرف برق، طی دو هفته آینده خاموشی های شبکه ناشی از مدیریت بار برطرف شود.

با کاهش و مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت های اوج بار و فقط به میزان 10 درصد و البته حذف موارد غیر ضروری و همچنین کنترل و پایش مصرف انرژی به ویژه در بخش استفاده از تجهیزات و لوازم سرمایشی، زمینه مناسبت تری برای برخورداری عموم مردم استان از نعمت انرژی برق فراهم خواهد آمد.

جدول خاموشی امروز یکشنبه چهاردهم مرداد ماه 1397 در پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، به صورت سفید منتشر شده است.
 

 
 
 
تاریخ ساعت آدرس  نقشه
       
     
     
     
     
 

انتهای پیام/138


کد مطلب: 67407

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67407/امروز-14-مرداد-1397-یکشنبه-قطعی-برق-نخواهیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir