يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : 67428
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام بهشتی‌پور:

اختتامیه جشنواره مردمی کرامت در دهه ولایت برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری اختتامیه جشنواره مردمی کرامت در دهه ولایت و تجلیل از فعالان و رابطین استانی این جشنواره خبر داد.
اختتامیه جشنواره مردمی کرامت در دهه ولایت برگزار می‌شود
اختتامیه جشنواره مردمی کرامت در دهه ولایت برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد آیین‌های فاطمی و مسئولان جشنواره مردمی کرامت با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) طی سخنانی با اشاره به اینکه جشنواره مردمی کرامت برنامه‌های خود را به شیوه مطلوب در 12 استان مختلف دنبال کرده است، اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره در دهه ولایت با تقدیر از مجموعه‌ها و افراد برتر برگزار می‌شود.

وی به حضور رابطین استانی جشنواره مردمی کرامت در قم اشاره کرد و افزود: برای حمایت از فعالان جشنواره مردمی کرامت برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است تا بتوانیم در سال‌های آینده و مناسبت‌های دیگر از ظرفیت آن‌ها در استان‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: به غیر از 12 استانی که میزبانی جشنواره را بر عهده داشته‌اند، در سراسر کشور فعالیت‌هایی که به نام حضرت معصومه سلام‌الله علیها انجام شده است را شناسایی می‌کنیم و از مجریان اقدامات برتر در حد توان خود تقدیر می‌کنیم تا در سال آینده بتوانیم به شیوه مطلوب‌تر از این اقدامات حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره مردمی کرامت یک حرکت بزرگ را دنبال می‌کند، تصریح کرد: از اکنون به دنبال این هستیم تا در سال‌های آینده به افق‌های والاتری برسیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7t93.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما