سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : 67510
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مستند «پرواز تا کریمه» رونمایی شد 

قم نيوز : مستند «پرواز تا کریمه» در حاشیه دیدار جمعی از سفیران کریمه اهل‌بیت(س) با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت رونمایی و اکران شد.
مستند «پرواز تا کریمه» رونمایی شد 
مستند «پرواز تا کریمه» رونمایی شد 
به گزارش خبرنگار قم نیوز جمعی از خادمان حرم مطهر بانوی کرامت که در قالب کاروان‌های سفیران کریمه طی دهه کرامت به‌منظور اجرای برنامه‌های این دهه به استان‌های مختلف اعزام شده بودند، شامگاه گذشته با حضور در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس و امام‌جمعه قم دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم مدیر مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها، با اشاره به اینکه امسال سفیران کریمه برای ششمین سال متوالی توسعه صحن‌های معنوی حرم مطهر را رقم زده‌اند، اظهار کرد: کاروان سفیران کریمه نشان داد که امروزه نیز کرامات حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در نقاط مختلف مشاهده می‌شود.

وی اضافه کرد: هزار و 140 خادم در استان قم طی دهه کرامت در مراکز مختلف استان حضور یافته و اقداماتی از جمله عیادت از بیماران، دیدار با خانواده‌های شهدا و سرکشی از زندانیان را رقم زده‌اند.

رئیس اداره محافل و مراسم‌ آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه در قالب سفیران کریمه 137 خادم سخنران و مداح به استان‌های مختلف اعزام شده‌اند، تصریح کرد: با حضور این افراد توانستیم فضای مراکز مختلف استان‌ها را مملو از معنویت کنیم.

همچنین، حجت‌الاسلام  حسین‌زاده سفیر آستان مقدس کریمه اهل‌یبت(س) در کاشان طی سخنانی مطرح کرد: در دهه کرامت شاهد استقبال پرشور مردم برای تبرک جستن از پرچم بوده‌ایم چراکه ارتباط خاصی میان مردم و پرچم متبرک آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برقرار می‌شد که به برکت این ارتباط توانستیم تبلیغ معنویت را در نقاط مختلف کشور رقم بزنیم.

وی ادامه داد: باید اتاق فکر سفیران کریمه تشکیل شود تا بتوانیم در حوزه محتوایی نیازها را رفع کرده و به شبهات و سئوالات پاسخ دهیم.

حجت‌الاسلام انواری سفیر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در اصفهان با اشاره به برکات حضور کاروان سفیران کریمه در این استان  عنوان کرد: طی 11 روز مختلف در 9 شهرستان حضور یافته و حامل پرچم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و پیام این آستان مقدس بوده‌ایم و در این راستا نیز با مراجع و علمای مختلف اصفهان دیدار کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در مناطق محروم 130 سبد حمایتی را میان نیازمندان توزیع کردیم که با مشارکت خیرین این بسته‌های حمایتی در ماه‌های آینده نیز در میان این خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

سفیر آستان مقدس در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه در قالب سفیران کریمه اقدامات مطلوبی در حمایت از مناطق کم‌تر برخوردار رقم زده شده است، تصریح کرد: توسعه صحن‌های معنوی حرم کریمه اهل‌بیت(س) از جمله دستاوردهای مهم سفیران کریمه است.

وی خاطرنشان کرد: عنایت اقشار مختلف مردم به حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و امام رضا علیه‌السلام در دهه کرامت به خوبی قابل مشاهده بود و اوج این عنایت در استقبال از کاروان‌های سفیران کریمه و زیر سایه خورشید به نمایش گذاشته می‌شد.

لازم به ذکر است: در این دیدار از مستند «پرواز تا کریمه» به تهیه‌کنندگی سید مجتبی حسینی‌نصب و کارگردانی میلاد فرشیدنیا رونمایی و در جمع سفیران کریمه اهل‌بیت(س) اکران شد.

انتهای پیام/139
https://qomnews.ir/vdciuwaq.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما