سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 67523
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تکواندوی استان قم در گفتگو با مهر:

تکواندوکار قمی نایب قهرمان مسابقات دانشجویان کشور شد

قم نيوز : رئیس هیئت تکواندوی استان قم از نایب قهرمانی محمد جعفری، تکواندوکار قمی در مسابقات دانشجویان کشور خبر داد.
تکواندوکار قمی نایب قهرمان مسابقات دانشجویان کشور شد
تکواندوکار قمی نایب قهرمان مسابقات دانشجویان کشور شد
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در حالی در شیراز در حالی برگزاری است که یک تکواندوکار قمی توانسته در این مسابقات صاحب یک مدال باارزش شود.

وی افزود: محمد جعفری تکواندوکار شایسته استان قم با شکست حریفان خود نایب قهرمان این رقابت‌ها شد و کسب این نشان نقره بدین معنی است که جعفری سهمیه انتخابی تیم ملی دانشجویان ایران را کسب کرده است.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: کمیته مسابقات هیئت تکواندو استان قم در نظر دارد، روز جمعه ۲۶ مرداد مسابقات کیوروگی قهرمانی  استان قم را در گروه‌های سنی خردسالان و نونهالان و انتخابی جوانان و بزرگسالان در رده کمربند قرمز مشکی ویژه پسران برگزار کند و فراخوان این مسابقات انجام شده است.

جمشیدی بیان داشت: اولین مرحله مسابقات انتخابی پومسه جهت تعیین بازیکنان تیم پومسه استان اعزامی به مسابقات کشوری برگزار شدو نفرات برتر به مسابقات پومسه کشور که از یازدهم شهریورماه به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: به منظور اشتراک توانمندی‌های کیفی تکواندوی استان قم، اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم‌های تکواندو استان قم در رده سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان با تیم مس کرمان به میزبانی هیئت تکواندو استان قم برگزار شد و تکواندوکاران قمی و کرمانی همراه با هم تمرین پرباری را پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcc1pqe.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما