سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 67529
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم:

انجمن‌های گردشگری بازوی توانمند میراث فرهنگی هستند

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: انجمن‌های گردشگری به منزله بازوهای قدرتمند و توانمند میراث فرهنگی هستند.
انجمن‌های گردشگری بازوی توانمند میراث فرهنگی هستند
انجمن‌های گردشگری بازوی توانمند میراث فرهنگی هستند
به گزارش قم نیوز حمید یزدانی روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، در نشست با هیئت مدیره انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم بیان کرد: هدف ما ایجاد یک فضای همکاری دوجانبه با انجمن‌های گردشگری است و مبنای کار را بر اصل اعتماد قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه انجمن‌ها نیز به اداره کل اعتماد دارند ادامه داد: با توجه به قوانین حاکم که موظف به رعایت آن هستیم در چارچوب‌ مقررات با انجمن‌های گردشگری همکاری متقابل خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: در خصوص نظارت بر تأسیسات گردشگری، انجمن‌ها نقش موثری خواهند داشت و ما در برنامه‌های آتی اداره کل از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

سید جواد جلالی نژاد رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم در این جلسه به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده انجمن اشاره کرد و گفت: انجمن مجتمع‌های گردشگری در هنگام ارائه نرخ نامه‌های جدید و موقع تمدید پروانه‌ها، بر تأسیسات گردشگری نظارت داشت و همین امر سبب می شد تا نظارت‌ها دائمی و مستمر باشد.

وی ادامه داد: انجمن در امر نظارت بر تأسیسات گردشگری با میراث فرهنگی همکاری بسیار خوبی داشت، اما اداره کل در طول یک سال گذشته به دلیل عدم همکاری مناسب، بین انجمن و اداره کل فاصله انداختند و در نتیجه نظارت‌ها کمرنگ شد.

جلالی نژاد با مهم خواندن امر آموزش در گردشگری بیان کرد: در صدد هستیم قبل از فرایند صدور پروانه برای مجتمع‌های گردشگری، برای مدیران و اعضای آن واحد، مهارت‌ها و آموزش‌های لازم را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdci3waq.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما