سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 67532
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم:

باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار در قم ریسک پذیر باشیم

قم نيوز : معاون برنامه ریزی و سرمایه‌ انسانی شهرداری قم با تاکید بر ضرورت ریسک‌پذیری در حوزه سرمایه‌گذاری، گفت: ما اگر احتیاط را کنار می‌گذاشتیم و سرمایه‌گذاری در حوزه زباله‌سوز را قبل از افزایش قیمت ارز انجام می‌دادیم امروز شاهد ارزش افزوده بسیار زیادی در حوزه مدیریت پسماند بودیم.
باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار در قم ریسک پذیر باشیم
باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار در قم ریسک پذیر باشیم
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه بودجه شهرداری ردیف‌های متعددی در حوزه زیرساخت‌های مرتبط با پسماند دارد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر تجهیزات بسیار زیادی از جمله سیستم انتقال و... ایجاد شده است که با همین هزینه شهرداری بوده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه‌ انسانی شهرداری قم بیان کرد: در قم در حوزه سرمایه‌گذاری وقتی دنبال بخش خصوصی می‌رویم این سوال ایجاد می‌شود که این فرد چه کسی است و از کجا آمده؛ وقتی کار هم نهایی می‌شود از بعد آن می‌ترسند و در مسیر سنگ‌اندازی ایجاد می‌شود و با احتیاط‌‌ها فضای مناسبی برای کار ایجاد نمی‌شود.

رنجبر با تاکید بر ضرورت ریسک‌پذیری در حوزه سرمایه‌گذاری، گفت: ما اگر احتیاط را کنار می‌گذاشتیم و سرمایه‌گذاری در حوزه زباله‌سوز را قبل از افزایش قیمت ارز انجام می‌دادیم امروز شاهد ارزش افزوده بسیار زیادی در حوزه مدیریت پسماند بودیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccipqe.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما