چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 67563
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع)

برنامه روايت سخاوت از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه روايت سخاوت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) از این رسانه خبر داد.
برنامه روايت سخاوت از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه روايت سخاوت از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی امروز با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: برنامه شرح فراق به این مناسبت تولید شده که روز 20 مرداد امسال به مدت 95 دقیقه از ساعت 19:25 تا 23 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه بـر سخن گفتن از روی علم، تبیین معارف و حقایق مکتـب، اقامه سنت‌های حسنه و مقابله با بدعت‌ها و انحرافات تأکید دارد.

مدیر گروه قرآن  و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای دیگر برنامه شرح فراق گفت: ماهیت افراد و جریان‌های انحرافی و تطبیق آیات قرآن بر آنها و تبیین معارف و اثبات انحراف عالم ‏نمایان وابسته بـه دربار عباسی در این برنامه تبیین می‌شود.

وی عنوان کرد: از دیگر محورهای این برنامه می‌توان به تشویق شیعیان و دیگر مسلمانان بـه مخالفت عملی بـا بدعت‌ها و احکام بدعت‌آمیز و تأکید بـر سلامت فکری و اخلاقی معلم و مربی اشاره کرد.

محمودی عنوان کرد: کارشناسان این برنامه به حیات علمی امام جواد(ع)، پاسخگویی به شبهات و انحرافات و سیره ایشان در مواجهه با منحرفان، بدعت‌ها و راهکارها می‌پردازند.

وی تصریح کرد: اقدامات مخالفان از جمله حکومت و دشمنان در مقابله با حضرت و شهادت ایشان از دیگر مباحث مورد تأکید کارشناسان برنامه است.

مدیر گروه قرآن  و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه گفت: این برنامه دارای محورهای روایی، گزارش مردمی، معرفی کتاب، شعرخوانی، سخن بزرگان و روضه‌خوانی است.

وی یادآور شد: سیدمحمدعلی حسینیان به عنوان تهیه‌کننده، سردبیر و نویسنده، رضا حبیبی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام فرهاد عباسی به عنوان کارشناس این برنامه است.

محمودی از تولید برنامه روایت سخاوت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) خبر داد و افزود: این برنامه ارتقای معرفتی مخاطبان در حوزه امام‌شناسی را پیگیری می‌کند که روز 21 مرداد از ساعت 8:40 تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی با اشاره به سیره تبلیغی امام جواد(ع) به عنوان محور اصلی این برنامه گفت: تبیین جایگاه، دوران و شیوه تبلیغی این امام بزرگوار رویکردی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

مدیر گروه قرآن  و اهل بیت رادیو معارف رفتار کریمانه با شیعیان و مدارا در برابر دشمنان، تبلیغ از راه مناظره، تبلیغ عملی علیه حکومت مأمون، پدید آوردن حوزه علمی، سازمان وکالت و اعزام نماینده به مناطق مختلف را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: روح الله اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده، سیدحمید حسینی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان به عنوان کارشناس برنامه است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcgwn93.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما