چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 67578
منبع : ایسنا
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قم:

جوانان نخبه جهاددانشگاهی در رفع آسیب‌های حوزه جوانان ورود پیدا کنند

قم نيوز : مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: جوانان نخبه جهاد دانشگاهی با توجه به توان علمی و پژوهشی در رفع آسیب ها در حوزه جوانان ورود پیدا کنند.
جوانان نخبه جهاددانشگاهی در رفع آسیب‌های حوزه جوانان ورود پیدا کنند
جوانان نخبه جهاددانشگاهی در رفع آسیب‌های حوزه جوانان ورود پیدا کنند
به گزارش قم نیوز حسن عابدی با تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی عنوان کرد: از تمامی دستگاهها و دانشگاهها و مراکز دولتی و غیر دولتی و تشکل های مردمی انتظار می رود در ارتباط با موضوعات پیرامون جوانان وارد میدان عمل شوند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قم افزود: جوانان نیازهای مختلفی دارند که مشارکت موثر دستگاهها می تواند به رفع بخش زیادی از نیازها کمک کند. به ویژه انتظار می رود جوانان نخبه جهاد دانشگاهی با توجه به توان علمی و پژوهشی در رفع آسیب ها در حوزه جوانان ورود پیدا کنند.

عابدی بیان کرد: با توجه به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن علیه نظام و انقلاب، ظرفیت های عظیمی در مواجهه با جنگ نرم دشمن وجود دارد که جهاد دانشگاهی می تواند با استفاده از فناوری و تکنولوژی و داده های علمی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی کشور و خنثی شدن توطئه‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان یکی از دغدغه های جدی است که در این عرصه می توان به تحقیق و پژوهش و آسیب شناسی و ارائه راهکار پرداخت.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: امروز با توجه به گرفتاری های اقتصادی و مشکلات و آسیب های اجتماعی در زمینه ازدواج جوانان با موانع زیادی مواجه ایم.

وی گفت: یکی از ظرفیت های مهمی که جهاد دانشگاهی می تواند بدان ورود کند آموزش و فرهنگ سازی و آسیب شناسی در حوزه ازدواج است. باید با همراهی نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی بتوان بر مشکلات و آسیب ها در حوزه جوانان فائق آمد و مسائلی مانند اشتغال و ازدواج را رفع کرد.

وی عنوان کرد: جوانان نخبه در جهاد دانشگاهی می توانند طرح ها و ایده ها در خصوص اشتغال زایی و کارآفرینی ارائه کنند و یا در زمینه نشاط اجتماعی جوانان راهکار بدهند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قم یادآوری کرد: اگر همه بتوانیم به رسالت و وظایف و تکالیف خود در حوزه جوانان عمل کنیم بسیاری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی از بین می رود.

وی تصریح کرد: اگر جهاد دانشگاهی نگرشی تخصصی به حوزه جوانان داشته باشند می توان برنامه های مدونی را در جهت رفع مشکلات و آسیب ها ارائه کرد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcc4pqe.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما