پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 67630
منبع : خبرگزاری مهر

بازدید استاندار از خانه مطبوعات

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید پاسخگوی رسانه‌ها و خبرنگاران باشند بر نقش مهم و تعیین کننده رسانه‌ها در توفیقات دولت تأکید کرد.
بازدید استاندار از خانه مطبوعات
بازدید استاندار از خانه مطبوعات
 به گزارش قم نیوز به نقل از استانداری قم، سید مهدی صادقی در بازدید از خانه مطبوعات استان و در جمع پیشکسوتان عرصه رسانه طی سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های این قشر قدردانی کرد.
استاندار قم از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم و تأثیرگذار بر کارآمدی جامعه یاد کرد و گفت: رسانه‌ها اگر به درستی نقش خود را ایفا کنند به کارآمدی نظام کمک کرده‌اند.
وی خدمت به مردم و کسب رضایت مندی را هدف غایی همه مسئولیت‌ها دانست و تصریح کرد: با انجام صحیح وظایف و مأموریت‌ها در هر مسئولیتی این هدف محقق خواهد شد.
صادقی با بیان اینکه هر فرد و مسئولی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد، پاسخگویی در برابر رسانه‌ها را یکی از وظایف مهم مدیران عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نمایندگی مردم و امانتدار نظام هستند بنابراین در برابر آن‌ها باید پاسخگو بود.
استاندار قم همچنین بر نقش مهم رسانه‌ها در انعکاس خدمات دولت، امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی تأکید کرد و گفت: خبرنگاران در قبال خبرها و تیترهای تضعیف کننده امید و باور مردم و اعتماد عمومی مسئول هستند.
وی با بیان اینکه برای توسعه متوازن و حرکت به سمت کارآمدی نیازمند اصلاح نظام‌مند در حوزه‌های مختلف هستیم، بر نقش رسانه‌ها در این زمینه اشاره و تأکید کرد: رسانه‌ها در این عرصه باید جایگاه خاص خود را داشته باشند.
استاندار قم با اشاره به حضور پیشکسوتان عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خانه مطبوعات استان، خواستار فراهم شدن زمینه‌های بهره مندی از تجارب ارزنده آن‌ها در کمک به پیشرفت و توسعه استان و الگودهی به جوانان عرصه رسانه شد.


در این جلسه تعدادی از پیشکسوتان و اعضای خانه مطبوعات استان، نقطه نظرات و پیشنهادت خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند.
همچنین استاندار قم با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های پیشکسوتان عرصه رسانه استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcbg0b0.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما