کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

خبرنگاران در جنگ رسانه‌ای وظیفه سنگینی دارند

خبرگزاری مهر , 18 مرداد 1397 ساعت 17:44

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با به راه افتادن جنگ رسانه‌ای و نرم وظیفه و رسالت خبرنگاران سنگین‌تر از گذشته شده است.


به گزارش قم نیوز سردار ابوالفضل شکارچی ظهر پنج‌شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران قم که به مناسبت روز خبرنگار در تالار نخلستان قم برگزار شد، با اشاره به تعداد کثیر خبرنگاران شهید اظهار داشت: در گذشته توده خبرنگاران در جنگ سخت و نرم انقلاب حضور داشتند و همه تلاش خود را برای نگهداری انقلاب و ارزش‌های دینی انجام دادند.

وی بیان داشت: امروز به مراتب کار خبرنگاران در جنگ نرم سخت‌تر شده و جنگ امروز پیچیده‌تر از جنگ‌های گذشته است و این رسالت خبرنگاران را سنگین‌تر می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آغاز بحث مذاکره پیشنهادی ترامپ بعد از موضع گیری مسئولان نظام ادامه داد: این پیشنهاد برای ایجاد تفرقه میان مردم و حاکمیت و مسئولان است و در این مجال عمق کار خبرنگاران بیشتر از دوره جنگ سخت است.

وی افزود: دشمن همواره هدف خود را راهبری می‌کند و پیشنهاد ترامپ عوام فریبانه است.

شکارچی اظهار کرد: گاهی سیاست مداران ما آگاهی ندارند ریشه دشمنی آمریکا با نظام اسلامی در چیست؛ در حالی که دشمن از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف خود استفاده می‌کند.

وی ابراز کرد: در جنگ رسانه‌ای کسی برنده است که هوشمندانه و هدفمند رفتار کند و فردی که سطحی‌نگر باشد بازنده این جنگ است لذا خبرنگاران در این عرصه وظیفه سنگینی دارند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 67650

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67650/خبرنگاران-جنگ-رسانه-ای-وظیفه-سنگینی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir