کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد

برخورد با احتکارکنندگان کالا

خبرگزاری فارس , 18 مرداد 1397 ساعت 23:35

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، با بیان اینکه اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: برای ورود به عرصه مقابله با اخلال گران، نیازمند نیرو و تجهیزات هستیم، دشمن در حال انجام فعالیت خودش است، و عده ای هم در این راستا درحال سواستفاده هستند.


به گزارش قم نیوز مهدی ریاضی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار، که در استانداری برگزار شد، با اشاره به موضوع اختفا و احتکار کالا، گفت: در هفته جاری، با همکاری دستگاه های اجرایی، با برخی احتکارکنندگان برخوردهایی صورت گرفت، که دو انبار لوازم خانگی و یک منزل که احتکار برنج انجام داده بود، انباری با 800 تن کاغذ احتکار شده، نمونه‌هایی از این برخوردها بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، با بیان اینکه عدم اعلام موجودی بسیار زیاد شده است، اظهار کرد: به دنبال این کار افرادی، به دنبال اختفا و احتکار کالا، و عرضه آن بعد از مدتی با قیمت بالاتر هستند، که با  همه این افراد طبق قانون برخورد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: برای ورود به عرصه مقابله با اخلال گران، نیازمند نیرو و تجهیزات هستیم، دشمن در حال انجام فعالیت خودش است، و عده ای هم در این راستا درحال سواستفاده هستند، خواهشمندیم تجهیزات خودرویی و نیرو در اختیار سازمان برای انجام فعالیت‌ها بگذارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، با بیان اینکه کالاهای احتکار شده با ارز 4200 تومانی وارده شده بودند و منتظر بودند تا با قیمت بالاتری بفروشند، گفت: وقتی انبارها پلمپ می‌شود، آن در اختیار یک امین گذاشته می‌شود، و باید این مواد وارد بازار و عرضه شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 67663

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67663/برخورد-احتکارکنندگان-کالا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir