کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با 2 پيروزي در هفته نخست رقم خورد

قدرت‌نمايي كاراته‌كاهاي پاس قم در آغاز لیگ آینده‌سازان ايران

خبرگزاری فارس , 19 مرداد 1397 ساعت 10:23

كاراته‌كاهاي تيم پاس قم فصل جديد مسابقات ليگ آينده‌سازان كاراته باشگاه‌هاي كشور را با دو پيروزي و ادعاي قهرماني آغاز كردند.


با 2 پيروزي در هفته نخست رقم خورد
قدرت‌نمايي كاراته‌كاهاي پاس قم در آغاز لیگ آینده‌سازان ايران
كاراته‌كاهاي تيم پاس قم فصل جديد مسابقات ليگ آينده‌سازان كاراته باشگاه‌هاي كشور را با دو پيروزي و ادعاي قهرماني آغاز كردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که کاراته ایران امسال میادین برون‌مرزی مهمی را پشت‌سر گذاشته و رخدادهای سرنوشت‌سازی دیگری همچون بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی و پیکارهای 2018 قهرمانی جهان را پیش‌رو دارد، فدراسیون کاراته استارت برگزاری لیگ‌های برتر و آینده‌سازان ایران را زد.

همزمان با مسابقات لیگ برتر کاراته بزرگسالان ایران که در آن سه تیم کن شین کان، پاس و انقلاب به نمایندگی از استان قم حضور دارند، تیم کاراته آینده‌سازان باشگاه پاس قم نیز در دوره جدید رقابت‌های لیگ آینده‌سازان کاراته پسران باشگاه‌های کشور به میدان رفت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته نخست از فصل 1397 لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور با حضور ٢٥ تیم آغاز شد، در حالی که مسابقات مقدماتی در هشت گروه به انجام می‌رسد و پاس قم در دو مسابقه هفته آغازین به میدان رفت و از سد حریفان گذشت.

میزبان دیدارهای هفته نخست سالن شهید کبکانیان تهران بود و کاراته‌کاهای پاس قم با سرمربیگری ابوالقاسم پایدار در دور نخست به قرعه استراحت برخورد کردند اما در مراحل دوم و سوم قدرتمندانه از سد تیم‌های پارسه البرز و پارس جنوبی جم عبور کرده و صدرنشین شدند.

پاس قم که در گروه هفتم این پیکارها قرار دارد بعد از استراحت در دور نخست، نخستین رقابت خود را از مرحله دوم برابر تیم پارس البرز برگزار کرد و حریف را با حساب 18 بر 3 مقتدرانه شکست داد، ضمن اینکه در مسابقه مرحله سوم 21 بر صفر تیم کاراته پارس جنوبی را مغلوب کرد.

پیروزی‌های قاطع کاراته‌کاهای پاس قم، این تیم را در پایان مرحله سوم از فصل جدید پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور صدرنشین گروه هفتم کرد، در شرایطی که در کادر فنی این تیم ابوالقاسم پایدار به عنوان سرمربی و محمدحسین حسینی به عنوان مربی حضور دارند.

این تیم را در فصل 1397 لیگ آینده‌سازان کاراته ایران نفراتی همچون ابوالفضل برمخیده، سیدهادی حسینی، سیدهانی حسینی، مهدی محمدی، امیرحسین گل‌بهار، سروش اربابی، جواد نصاران‌زاده، حسین اسماعیلی، معراج محمدی، علی توکلی، امیر رضا برزویی، علی زینلی و سعید رمضانی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 67667

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67667/قدرت-نمايي-كاراته-كاهاي-پاس-قم-آغاز-لیگ-آینده-سازان-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir