شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 67692
منبع : خبرگزاری مهر
با پیروزی آپکو پارس و انصار؛

فصل جدید لیگ فوتسال نوجوانان استان قم آغاز شد

قم نيوز : فصل جدید لیگ فوتسال نوجوانان استان قم با پیروزی آپکو پارس و انصار آغاز شد.
فصل جدید لیگ فوتسال نوجوانان استان قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ نوجوانان استان قم روز جمعه آغاز شد و در ۵ بازی برگزار شده رد سالن نخلستان قم، ۳۲ گل به ثمر رسید و میانگین بیش از ۶ گل برای این بازی‌ها ثبت شد که آمار قابل توجهی به شمار می‌آید.

در بازی‌های برگزار شده عصر جمعه در سالن نخلستان، تیم فوتسال میلاد نور در دیدار برابر ماهان ۵ بر یک به پیروزی رسید و تیم فوتسال الوند در مسابقه برابر ذاکر با حساب ۳ بر یک صاحب پیروزی شد.

دیدار یک طرفه تیم‌های مهدیار و یاس با برتری ۸ بر یک تیم مهدیار به پایان رسید و انصار برابر مرصاد ۴ بر یک پیروز شد. آپکو پارس نیز موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه ۷ بر یک تیم آتیه سازان را شکست دهد.

همچنین هفته دوم لیگ فوتسال نوجوانان استان قم فردا یکشنبه برگزار می‌شود که بر اساس برنامه ابتدا تیم‌های آتیه سازان و یاس که هر در بازی اول شکست سنگینی متحمل شدند با هم دیدار می‌کنند و سپس انصار به دیدار ذاکر می‌رود.

در ادامه بازی‌ها، الوند و ماهان با هم روبرو می‌شوند، آپکو پارس در یک بازی حساس برابر مرصاد به میدان می‌رود و آخرین بازی هفته دوم را تیم‌های مهدیار و میلاد نور در سالن نخلستان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcj8mem.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما