کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با كسب 10 مدال رنگارنگ

قم قهرمان كونگ‌فو ايران شد

خبرگزاری فارس , 21 مرداد 1397 ساعت 10:26

تيم منتخب هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم با اقتدار و كسب 10 مدال رنگارنگ بر سكوي قهرماني رقابت‌هاي كونگ‌فو ايران ايستاد.


به گزارش قم نیوز هیاتی که از سال 1396 با بازگشت رئیس اسبق خود جان تازه‌ای گرفته و با سر و سامان دادن به کمیته‌ها و بخش‌های مختلف خود، در مسیر موفقیت‌ گام برمی‌دارد، بار دیگر در پیکارهای قهرمانی کشور یک دستاورد بزرگ کسب کرد.

هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در دهه 1380 موفقیت‌های متعددی را در میادین کشوری، بین‌المللی و جهانی کسب کرد اما با جدایی عباسی، این هیأت چندین بار با روسای مختلف دست به دست شد اما سال‌های ناکام و کم‌کاری را پشت‌سر گذاشت.

نتیجه تحولات در هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم این است تیمی که به نمایندگی از کمیته کونگ‌فو توتایما استان قم به رقابت‌های قهرمانی ایران اعزام شد، با اقتدار در مقابل حریفان خود صف‌آرایی کرد و علاوه بر کسب 10 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز، عنوان نخست بخش تیمی رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی کشور را نصیب کونگ‌فو و هنرهای رزمی  قم کرد.

نکته جالب توجه راجع به عملکرد تیم منتخب هیأت قم در پیکارهای سبک کونگ‌فو توتایما قهرمانی کشور راهیابی 6 نماینده قم به دیدار نهایی اوزان مختلف بود اما اتفاق ویژه این بود که سه کونگ‌فوکار قم در مسابقه فینال به حریفان خود باختند و تنها سه نفر طلایی شدند.

در این مسابقات تیم قم موفق به کسب سه مدال طلا توسط محمدرضا حکمتی، محمدمهدی مشهدی‌خانی و امیرحسین دهقان‌نصیری شد، در حالی که امیرمحمد شعبانی، محمدعلی فتحی و محمدمهدی ابراهیمی با شکست در دیدار پایانی مسابقات به نشان نقره بسنده کردند.

همچنین تیم هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در چهار وزن توسط محمدامین هفته‌خانگی، رضا فقیه‌رستمی، منوچهر داوودی و فرهاد میرزایی به مقام سوم و نشان برنز رسید، در حالی که کادر فنی این تیم را یاسر تکمار و مرتضی سهامی تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام /138


کد مطلب: 67753

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67753/قم-قهرمان-كونگ-فو-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir