کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری: 

قوه قضائیه آبروی حرام خواران و مفسدان اقتصادی را ببرد 

خبرگزاری حوزه نیوز , 21 مرداد 1397 ساعت 10:36

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان این‌که قوه قضائیه باید آبروی حرام‌خواران را ببرد، گفت:  درنگ و تعلل قوه قضائیه در این مهم می‌تواند زمینه ریخته شدن آبروی نظام اسلامی باشد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری شنبه شب در محفل عزاداری که به مناسبت شب شهادت امام جواد علیه‌السلام از سوی حرم مطهر حضرت معصومه(س)در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، بزرگ‌ترین درد اجتماعی عصر امروز را ناامیدی توصیف کرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که دشمن امروز می‌خواهد از ترکیب ناامیدی در مردم و ایجاد فشار و مشکلات زمینه‌های آشوب را مستعد کند.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به بررسی راهکارهای دینی تبدیل تهدید به فرصت پرداخت و عنوان داشت: اسلام همواره مؤمنان را به حفظ حدود امید دعوت می‌کند بر این اساس اگر مؤمن در مشکلات امیدوار حرکت کند تهدیدها برای او فرصت خواهند شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ماندگاری با تأکید بر این‌که قوه قضائیه آبروی حرام‌خواران را ببرد، گفت: درنگ و تعلل قوه قضائیه در این مهم می‌تواند زمینه ریخته شدن آبروی نظام اسلامی باشد.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با تأکید بر این‌که دولتمردان حق ندارند ناامید شده و بین مردم بذر ناامیدی بپاشند، ابراز داشت: از منظر دین مبین اسلام موحد هرگز ناامید نمی‌شود چراکه پشتوانه او خداوند متعال است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری توکل را اساسی‌ترین زمینه مبارزه با ناامیدی توصیف کرد و گفت: چشم‌انداز ظهور در زندگی مؤمن اساسی‌ترین عامل محو ناامیدی از زندگی است.

رئیس هیأت مدیره موسسه فرهنگی مطاف عشق، غیبت را عصر انتظار امیدآفرین توصیف کرد و گفت: درد امروز مسلمانان عدم باور و یقین به قاعده رازقیت الهی است.

وی ادامه داد: امام جواد علیه‌السلام می‌فرمایند«کیف یضیع من الله کافله؛ چگونه کسی که خدای تعالی کفیل اوست، هلاک می‌شود».

رئیس موسسه روایت سیره شهدا ولایت را حلال مشکلات توصیف کرد و تصریح داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردم محور است بر این اساس باید توجه داشت انتخاب مردم می‌تواند مانع از مشکل‌گشایی از سوی ولایت‌فقیه شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 67754

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/67754/قوه-قضائیه-آبروی-حرام-خواران-مفسدان-اقتصادی-ببرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir