چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 6782
دبیر هیئت کاراته قم عنوان کرد:

چهره‌های جهانی و آسیایی کاراته قم پشت خط تیم ملی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کاراته استان قم گفت: با وجود عضویت پنج کاراته کای قمی در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان، هنوز هم چندین چهره جهانی و آسیایی کاراته قم پشت خط تیم ملی مانده‌اند.
چهره‌های جهانی و آسیایی کاراته قم پشت خط تیم ملی
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخورداری اظهار داشت: از آغاز سال هشت کاراته کای قمی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کاراته کشورمان حضور دارند و خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا مهیا می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مستعدترین کاراته کاهای قمی در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود، ادامه داد: هم اکنون چهار کاراته کای قمی عضویت تیم ملی بزرگسالان را دارند و یک کاراته کای قمی نیز در تیم ملی رده سنی امید حضور دارد که از بخت و اقبال بسیار خوبی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار است.

دبیر هیت کاراته استان قم ابراز داشت: در کنار امیر مهدی زاده، سعید علی پور، ناصر نجفی و محمدهادی داودآبادی که در تیم ملی بزرگسالان کشورمان قرار دارند، سیدامیرحسین موسوی‌پور عضو تیم ملی امید است.

وی در ادامه به زمان و مکان برگزاری اردوی جدید تیم‌های ملی سه رده سنی کاراته کشورمان در راه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و بیان داشت: از امروز تا پایان هفته اردوی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید کاراته در ارومیه به انجام خواهد رسید.

برخورداری یاد آور شد: این هفتمین مرحله اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید محسوب می‌شود.

وی عنوان داشت: در واقع با برنامه ریزی فدراسیون کاراته، قرار است در مرحله بعدی اردوی تیم ملی که در تهران برگزار می‌شود، انتخابی نهایی انجام شده و نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود، مشخص شوند.

دبیر هیئت کاراته استان قم اظهار داشت: در این مرحله از اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید کشورمان، در هر وزن یک کاراته کا برای حضور در پیکارهای آسیایی انتخاب خواهد شد و نفر دوم تا پایان اردوها در اردو می‌ماند.

وی ادامه داد: علیرضا شیر صفت، صابر پوریان، امیر حسین جوانی، مصطفی مهدی پور، محمد رضا ناتوان، بهرام نو نژاد، علی حصه مینا و علی بهبود، کاراته کاهای ملی پوش حاضر در اردوی تیم ملی رده سنی نوجوانان محسوب می‌شوند.

دبیر هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و جوانان و امید کشورمان خود را برای حضور در مسابقات کاراته مردان قهرمانی آسیا که تیر ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.v8pbjh8fw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما