چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 67927
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب:

ملت اجازه نخواهد داد خواب‌های پریشان دشمن تعبیر شود

قم نيوز : حجت الاسلام فخرآذر با اشاره به این که برای دشمن، هیچ فرقی بین اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نیست، تصریح کرد: ملتی که شعار «هیهات مناالذله» سر می‌دهد و هزاران شهید، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده است، قطعا اجازه نخواهد داد خواب‌های پریشان دشمنان تعبیر شود.
ملت اجازه نخواهد داد خواب‌های پریشان دشمن تعبیر شود
ملت اجازه نخواهد داد خواب‌های پریشان دشمن تعبیر شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام جعفر فخرآذر، مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی استان آذربایجان‌غربی، وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه را در مقطع کنونی، ایجاد امید و تقویت باورهای دینی دانست و با یادآوری وقایع جنگ احد، نتیجه عدم تبعیت از فرامین رهبری را شکست و خسران ارزیابی کرد.

وی، مسئولیت فعالان فرهنگی و دغدغه‌مندان حوزه و دانشگاه را سنگین ارزیابی کرد و افزود: در این شرایط لازم است شناخت درستی از وضعیت موجود داشته باشیم تا بتوانیم رفتاری درست انجام دهیم و این ممکن نخواهد بود جز در سایه اتحاد و همدلی مردم و مسئولین و فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی.

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اینکه ما نیازمند هوشیاری، بصیرت و مامور به روشنگری و تبیین صحیح شرایط هستیم، ادامه داد: در شرایطی که دشمن اعتقادات ما را نشانه گرفته است، وظیفه داریم که با یادآوری خداوند و قدرت لایزال الهی، در جامعه ایجاد امید کنیم.

وی همچنین با اشاره به ترفندهای دشمنان در ایجاد و تقویت اختلافات قومیتی، مذهبی و سیاسی در جامعه و تلاش برای دو یا چند قطبی سازی فضا، گفت: رمز پیروزی ما طبق فرمایش امام راحل وحدت کلمه بوده‌است و در شرایط فعلی هم لازم است جناح‌های سیاسی، اقوام مختلف و ادیان و مذاهب مختلف زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان ولی فقیه به دور از هرگونه افراط و تفریط، قدم برداریم تا چون گذشته محکم، استوار و برقرار باشیم.

حجت الاسلام‌ فخرآذر هدف از فشارهای اقتصادی را تلاش برای تسلط دشمن ارزیابی کرد و با اشاره به لزوم مرزبندی شفاف بین وفاداران نظام و انقلاب با عناصر و عوامل دشمن در داخل و خارج از کشور، اظهار کرد: برای دشمن، هیچ فرقی بین اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نیست، چرا که آن‌ها اصل نظام را هدف گرفته‌اند و تنها راه نجات انقلاب، فصل‌الخطاب قرار دادن سخنان رهبری و حفظ وحدت کلمه است.

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان گفت: ملتی که شعار «هیهات مناالذله» سر می‌دهد و هزاران شهید، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده است، قطعا اجازه نخواهد داد خواب‌های پریشان دشمنان تعبیر شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0oni.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما