چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 6793
شاهمردی خبر داد:

نمایش "روز عزیز مرده" در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر موسسه تئاتر طراوت از اجرای نمایش "روز عزیز مرده" به شکل تئاتر محیطی در قم خبر داد.
نمایش "روز عزیز مرده" در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا شاهمردی با اشاره به نمایش روز عزیز مرده اظهار کرد: این نمایش از سوی محمد چرم‌شیر نوشته شده و مریم هادی اطهر به نقش‌آفرینی در این نمایش می‌پردازد.

وی با بیان اینکه نمایش روز عزیز مرده برای نخستین بار در قم به شکل تئاتر محیطی اجرا می‌شود، گفت: محیط این تئاتر شبیه محیط واقعی است و در حقیقت به جای آنکه نمایش در صحنه اجرا شود، در محیط واقعی که اتفاق افتاده اجرا می‌شود.

مدیر موسسه تئاتر طراوت به داستان نمایش روز عزیز مرده اشاره کرد و افزود: این نمایش داستان زنی در خانه است که احساس می‌کند کارهای روزمره خود را انجام می‌دهد، ولی به تدریج به این نتیجه می‌رسد که امروز یک سری چیزها تغییر کرده و در نهایت متوجه می‌شود که مرده است.

وی با اشاره به مزایای تئاتر محیطی بیان داشت: این تئاتر به دلیل آنکه به دکور نیاز ندارد، هزینه کمتری داشته و راه‌اندازی این روش کمک فراوانی به تئاتر محسوب می‌شود.

شاهمردی خاطرنشان کرد: هنرمندان در تئاتر محیطی بیشتر مشغول به کار شده و مردم همچنین بیشتر به سوی تئاتر جذب می‌شوند.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود نمایش روز عزیز مرده پس از دریافت مجوز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ۱۹ خرداد به مدت هشت شب اجرا شود.

مدیر موسسه تئاتر طراوت از برگزاری کارگاه بازیگری و بدن زیر نظر رویا نونهالی ویژه بانوان خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه کارگردانی با حضور آرش دادگر و کارگاه بازیگری با حضور ریحانه سلامت از دیگر برنامه‌های برگزار شده از سوی این موسسه است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.y93rak9uwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما