پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 67987
منبع : خبرگزاری فارس
با قرعه‌كشي فصل 98 – 1397 صورت گرفت

نفت نخستين حريف صباي قم در ليگ برتر فوتبال

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم نخستين بازي خود در دوره جديد رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را برابر تيم نفت اهواز برگزار مي‌كند.
نفت نخستين حريف صباي قم در ليگ برتر فوتبال
نفت نخستين حريف صباي قم در ليگ برتر فوتبال
به گزارش قم نیوز در شرایطی که هنوز وضعیت تیم صبای قم برای حضور در فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مشخص نیست و این تیم از مشکلات عدیده مالی رنج می‌برد، اما حریفان این تیم در لیگ برتر مشخص شدند.

این در حالی است که تیم فوتبال جوانان صبای قم در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران تمامی حریفان خود را پشت‌سر گذاشت و با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی، مقتدرانه مجوز صعود به لیگ برتر این رده سنی را به دست آورد.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم که بیشتر آنها نفرات بومی و استعدادهای ناب فوتبال قم به شمار می‌روند، هنوز برای فصل جدید با نداشتن حامی مالی و بی‌پولی دست به گریبان هستند، اما آنها طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ باید تا نیمه شهریور ماه در لیگ جدید به میدان بروند.

قرعه‌کشی دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور امروز برگزار شد و تیم جوانان صبا در حالی حریفان خود را شناخت که نفت اهواز نخستین حریف این تیم است ولی تکلیف صبا برای حضور در لیگ برتر مشخص نیست و صبا ترکیب خود را برای لیگ جدید مشخص نکرده است.

در فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال جوانان ایران تیم‌های البدر بندر کنگ، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، نفت اهواز، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی، شاهین بوشهر، گل‌گهر سیرجان، مس کرمان و ستارگان گرگان حریفان صبای قم هستند.

در فاصله اندک تا آغاز این رقابت‌ها هنوز تکلیف نماینده قم مشخص نیست، ضمن اینکه تمرینات این تیم به صورت رسمی آغاز نشده است اما صبایی‌ها باید در گام نخست به میهمانی نفت اهواز بروند تا برای نخستین‌بار حضور در لیگ برتر جوانان ایران را تجربه کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguy93.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما