شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 68008
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

جوانان انگلیسی میهمان حوزه علمیه هامبورگ شدند

قم نيوز : طبق سنوات گذشته شورای دانشجویان مسلمان انگلیس با نام MSC(Muslim Student Council) اردوی فرهنگی سالیانه خود را برگزار کرده و در حوزه علمیه هامبورگ حضور یافتند.
جوانان انگلیسی میهمان حوزه علمیه هامبورگ شدند
جوانان انگلیسی میهمان حوزه علمیه هامبورگ شدند
به گزارش قم نیوز طبق سنوات گذشته شورای دانشجویان مسلمان انگلیس با نام MSC(Muslim Student Council) اردوی فرهنگی سالیانه خود را برگزار کرد.

طبق برنامه ریزی از قبل تعیین شده امسال این شورا اردوی خود را در حوزه علمیه هامبورگ با موضوعیت "نماز" دنبال کرد. در این اردو قریب به ۵۰ تن از دانشجویان مرد و زن از شهرهای مختلف انگلیس مانند لندن و منچستر شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این اردو ضمن شرکت در برنامه های عمومی این حوزه مانند درس اخلاق هفتگی، جلسه هفتگی روضه، نماز جماعت، حلقه قرآن و ادعیه کمیل و ندبه از اماکن دیدنی شهر هامبورگ بازدید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی مدیر حوزه علمیه هامبورگ در صحبت های خود در بین الصلاتین از اهمیت نقش هجرت به سوی احیای پرچم دین و علمداری اسلام عزیز در غرب سخن گفت و  خاطر نشان نمود که اشتیاق جوانان جستجو گر اروپا به شناخت دین اسلام، معنویت و فلسفه حیات نیاز مبرم به پاسخ گویی دارد و خدای متعال این تکلیف مهم را بر گردن هر کدام ما و شما جوانان ارجمند نهاده است و اکنون که تمام شرایط تحصیل  علوم اسلامی به بهترین نحو آن در حوزه علمیه هامبورگ مهیا شده است چگونه پاسخ خدای متعال را در قبال این تکلیف عظیم الهی خواهیم داد اگر خدای ناکرده قصوری از طرف ما صورت پذیرد، از ما در قبال این ذهن های تشنه بازخواست خواهد شد.

در طول این اردو فرهنگی یک هفته ای تخصصی به سوالات حوزه نماز پرداخته شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwgb0.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما