کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام گواهی مطرح کرد:

عضویت بیش از ۲ هزار استاد حوزه در بسیج

خبرگزاری حوزه نیوز , 27 مرداد 1397 ساعت 23:01

رئیس سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون با بیان اینکه در حوزه علیمه قم، مشهد، اصفهان و تهران تا کنون بسیج اساتید راه اندازی شده است، گفت: بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ نفر از اساتید این ۴ استان جذب بسیج شدند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عبدالعلی گواهی پیش از ظهر امروز شنبه در پنجمین همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف این همایش این است که حوزه های علمیه را انقلابی نگه بداریم.

وی گفت: افتخار روحانیت این است که بیش از 4 هزا شهید در دوران دفاع مقدس، بیش از 17 هزار روحانی رزمنده و بیش از 350 هز روحانی آزاده و بیش از 7 هزار روحانی ایثارگر دارد.

رئیس سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور افزود: باید این موارد و جان فشانی های روحانیون در نماز های جمعه و تریبون های دیگر به مردم گفته شود.

روحانیت رتبه نخست را در بین گروه های جهادی دارد

وی با بیان اینکه امروز در دفاع از حریم اهل بیت(ع) نیز بیش از 35 نفر از طلبه های ایرانی به شهادت رسیدند، تصریح کرد: در گروه های جهادی رتبه اول را روحانیت و طلاب دارند و بسیار در این عرصه فعال ظاهر شدند.

حجت الا سلام والمسلمین گواهی با بیان اینکه در حوزه علیمه قم، مشهد، اصفهان و تهران تا کنون بسیج اساتید راه اندازی شده است، گفت: بیش از 2 هزارو 500 نفر از اساتید این 4 استان جذب بسیج شدند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 68058

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/68058/عضویت-بیش-۲-هزار-استاد-حوزه-بسیج

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir