کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

بادي نخستين تنيسور قم در بازي‌هاي آسيايي / قم در جمع هيات‌هاي برتر تنيس ايران

خبرگزاری فارس , 28 مرداد 1397 ساعت 9:02

دبير هیأت تنيس استان قم از قرار گرفتن نام اين هیأت در جمع هيات‌هاي برتر تنيس ايران و كسب نخستين سهميه تاريخ تنيس قم در بازي‌هاي آسيايي خبر داد.


به گزارش قم نیوز حسین لطفی اظهار کرد: به لطف خدا برنامه‌ریزی‌های هیأت تنیس و تلاش مربیان برجسته و با دانش این رشته به بار نشست و برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش و تنیس قم، این رشته موفق به کسب سهمیه حضور در مهمترین رویداد ورزشی آسیا یعنی بازی‌های آسیایی شد.

وی ادامه داد: تنیس قم از اواخر دهه 1380 به ویژه در دهه 90 رشد و پیشرفت خیره‌کننده‌ای داشته، به طوری که موفق به کسب نخستین سهمیه تیم ملی بزرگسالان، نخستین حضور در رقابت‌های دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه و اکنون نیز موفق به کسب نخستین سهمیه بازی‌های آسیایی شده است.

دبیر هیأت تنیس استان قم افزود: امیرحسین بادی که تمامی این موفقیت‌ها نتیجه انگیزه، تلاش و پشتکار وی است، با تداوم درخشش خود در این رشته عضو تیم ملی تنیس ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی شد و موفقیتی بزرگ را نصیب ورزش قم به ویژه خانواده تنیس کرد.

وی در ادامه از قرار گرفتن نام هیأت تنیس قم در بین 10 هیأت برتر ایران خبر داد و ابراز کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد سال 1396 هیات‌های تنیس سراسر کشور، هیأت قم رتبه نهم را به خود اختصاص داد، رتبه‌ای که یقینا در سال جاری آن را ارتقاء خواهیم داد.

لطفی سپس به اجرای طرح استعدادیابی در مدارس و جذب بیش از 70 نفر تنیسور نونهال اشاره و عنوان کرد: مکان اصلی تمرینات و مسابقات این هیأت مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است و برای ارائه خدمات بهتر به علاقمندان و ورزش، امسال تجهیز و ترمیم سیستم روشنایی و اماکن داخلی زمین‌های تنیس این مجموعه انجام شد.

انتهای پیام / 139


کد مطلب: 68064

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/68064/بادي-نخستين-تنيسور-قم-بازي-هاي-آسيايي-جمع-هيات-هاي-برتر-تنيس-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir