يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 68085
منبع : خبرگزاری تسنیم
نماینده مردم قم:

صدور کارت معیشت ضرورتی ندارد/ نیازی به استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش نیست

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس صدور کارت معیشت را ضروری ندانست و اصلاح سیستم اقتصادی کشور را تنها راه خروج از مشکلات برشمرد.
صدور کارت معیشت ضرورتی ندارد/ نیازی به استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش نیست
صدور کارت معیشت ضرورتی ندارد/ نیازی به استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش نیست
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور  با بیان اینکه ایران کمبودی در منابع و کالاهای اساسی ندارد، اظهار داشت: تنها راه خروج از وضعیت بد اقتصادی جلوگیری از فساد، اصلاح و رشد سیستم اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید امریکا علیه ایران افزود: شرایط کشور ازنظر منابع و کالا با دوران هشت سال دفاع مقدس قابل‌مقایسه نیست، شرایط اقتصادی در حدی آشفته نیست که مردم نیاز به کارت معیشت یا چیزی شبیه به این داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: در صورتی‌که کشور دچار کمبود کالا و ارزاق شود، برای توزیع عادلانه و منصفانه  کالا بین خانواده‌های ضعیف و کم‌بضاعت صدور کارت‌های معیشت بسیار ضروری است اما کالا و اجناس به‌ وفور در کشور وجود دارد و نیازی به کارت معیشت نخواهد بود.

وی آمریکا را دشمن همیشگی جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: شرایط کشور به‌گونه‌ای نیست که نظام و انقلاب درخطر باشد اما نباید دست از تلاش برداشت، حضور جوانان انقلابی و ارزشی در پست‌های مختلف کشور لازمه یک حرکت خوب به سمت پیشرفت و مقابله با توطئه دشمنان خواهد بود.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیست خارجه مجلس با اشاره به طرح استیضاح وزیر آموزش پروش گفت: نسبت به فشارهایی که به وزیر آموزش و پروش وارد می‌شود وی عملکرد خوبی دارد و هیچ نیازی به استیضاح نخواهد بود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgnz93.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما