يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 68099
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم در مصاحبه با رسانه ها:

تجمع طلاب با موضوع عدالت اقتصادی کاملا خودجوش بود

قم نيوز : در همان چند دقیقه ای که بنده برای پر کردن خلأ عدم حضور سخنران اصلی تجمع، سخنرانی داشتم، اعلام کردم برخی از این پلاکاردهای موجود در شأن جلسه طلاب و روحانیون نیست و با اصرار گفتم که آنها را جمع کنید و افرادی هم آنها را جمع کردند.
تجمع طلاب با موضوع عدالت اقتصادی کاملا خودجوش بود/ درباره پلاکارد حاشیه ساز، شیطنت صورت گرفته است
تجمع طلاب با موضوع عدالت اقتصادی کاملا خودجوش بود/ درباره پلاکارد حاشیه ساز، شیطنت صورت گرفته است
به گزارش قم نیوز ‌حجت الاسلام طیبی فر در گفت و گو با  رسانه ها  به برخی از حواشی تجمع طلاب و فضلا که روز پنج شنبه هفته گذشته با موضوع عدالت اقتصادی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد، اشاره کرد و گفت: تجمع ذکر شده به صورت کاملا خودجوش برگزار شد و پس از آن حوزه علمیه ورود کرد که وضعیت تجمع را کنترل کند و اتفاقا در این خصوص موفق هم بود و در مقابل برخی از افراد که قصد هدایت این تجمع به بیرون از فیضیه را داشتند، مقاومت کرده و اجازه خروج از این مدرسه علمیه به آنان داده نشد.

وی به موضوع سخنرانی خود در این تجمع اشاره کرد و گفت: سالن پر از جمعیت بود و سخنران جلسه هم نیامده بود؛ لذا با درخواست برخی از دوستان حوزوی بنده برای اینکه شخص دیگری تریبون را در دست نگرفته و جلسه از کنترل خارج نشود، چند دقیقه ای به ایراد سخنرانی پرداختم تا سخنران اصلی این تجمع حضور پیدا کنند.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) قم در پاسخ به این شایعه که سخنران اصلی این تجمع از سوی وی دعوت شده بود، گفت: به هیچ عنوان اینگونه نبوده و بنده این موضوع را به شدت تکذیب می کنم .

حجت الاسلام طیبی فر به موضوع برخی از پلاکاردهای حاشیه ساز در این تجمع که سایت ها و روزنامه ها نیز بر روی آنان مانور داده بودند، اشاره و اظهار کرد: در همان چند دقیقه ای که بنده برای پر کردن خلأ عدم حضور سخنران اصلی تجمع، سخنرانی داشتم، اعلام کردم برخی از این پلاکاردهای موجود در شأن جلسه طلاب و روحانیون نیست و با اصرار گفتم که آنها را جمع کنید و افرادی هم آنها را جمع کردند.

وی ابراز داشت: به نظر می رسد یا فردی نفوذی این کار را انجام داده و یا شیطنتی در کار بود که از یک پلاکارد خاص که بلافاصله جمع شده برای حاشیه سازی تصویر برداری شده است.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) قم خاطرنشان ساخت: با قاطعیت اعلام می کنم این نوشته توسط برخی افراد مسئله دار وارد این جلسه شده است؛ به این دلیل که نوشته جات روی دسته ی همین پلاکارد دقیقا روبروی دوربین قرار داده شده تا سوژه خبری شود .

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb9gb0.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما