يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 68101
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر از سوی اهل سنت در ۲۸ شهر کشور

قم نيوز : رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر گفت: این مراسم از سوی اهل سنت مورد استقبال قرارگرفته که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۲۸ شهر، تمامی مراحل اجرای این مراسم از سوی اهل سنت انجام می‌پذیرد.
بازسازی واقعه غدیر از سوی اهل سنت در ۲۸ شهر کشور
بازسازی واقعه غدیر از سوی اهل سنت در ۲۸ شهر کشور
به گزارش قم نیوز یعقوب سلیمانی ظهر امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام و امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر گفت: این مراسم از سال 1389 در قم آغاز شد و امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبری، مراجع و علما، تبدیل به حرکتی عظیم شده است.
وی بابیان این‌که بازسازی واقعه غدیر در سال گذشته در کشور عراق و سوریه نیز انجام شد، گفت: در این حرکت بزرگ، نزدیک به پنج هزار هنرمند فعال هستند تا این واقعه بزرگ اسلامی را برای همگان به نمایش بگذارند.
رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر افزود: بازسازی واقعه غدیر امسال در 100 شهر برگزار می‌شود که در برخی شهرستان‌ها با توجه به استقبال گسترده مردم، این مراسم در چندین روز برگزار خواهد شد.
سلیمانی با اشاره به استقبال اهل سنت از بازسازی واقعه غدیر در کشور گفت: این مراسم وحدت‌آفرین، از سوی اهل سنت مورد استقبال قرارگرفته که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در 28 شهر، تمامی مراحل اجرای این مراسم از سوی اهل سنت انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyydv.w6dcxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما