يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 68107
منبع : خبرگزاری فارس

موفقيت سوهان قم به شيريني روياي قمي‌ها

قم نيوز : فوتسالیست‌های سوهان محمدسيما قم با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندي مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خود را به عنوان يكي از مدعيان قهرماني اين فصل معرفي كردند.
موفقيت سوهان قم به شيريني روياي قمي‌ها
موفقيت سوهان قم به شيريني روياي قمي‌ها
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل نخست بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که از بین 14 تیم حاضر در این فصل بهترین نتیجه را تیم سوهان محمدسیما قم کسب کرد و به رتبه دوم جدول رسید.

 

شکست‌ناپذیری نماینده فوتسال قم در لیگ برتر

در این میان تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم که یکی از تیم‌های بدون شکست فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور به شمار می‌رود با تداوم نتایج موفق خود یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بیستم در سال 1397 مطرح است و چنانچه همین روند را ادامه بدهد نخستین قهرمانی فوتسال قم در ادوار 20 ساله لیگ برتر دور از دسترس قمی‌ها نیست.

 

3 برد و 3 تساوی قمی‌ها در 6 هفته لیگ بیستم

نماینده فوتسال استان قم در 6 هفته سپری شده از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های ایران با تیم‌های شهرداری ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، مقاومت قرچک، سن‌ایچ ساوه، فرش‌آراء مشهد و آذرخش بندرعباس بازی کرده که سه تساوی و سه برد حاصل تلاش این تیم بوده است.

 

غلبه بر شهرداری ساوه در نخستین میهمانی فصل

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم در هفته آغازین نیم‌فصل نخست این لیگ برابر تیم شهرداری ساوه در سالن فجر این شهر به میدان رفتند و با گل‌هایی که در نیمه نخست به ثمر رسید با نتیجه دو بر صفر از سد حریف عبور کردند تا سه امتیاز شیرین از میهمانی حریف به دست بیاورند.

 

توقف مقابل نایب‌قهرمان آسیا در هفته دوم

نماینده فوتسال قم در هفته دوم بازی‌ها نخستین مسابقه خانگی خود را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برابر تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان قهرمان سابق آسیا و نایب‌قهرمان باشگاه‌های قاره کهن در سال 2017 برگزار کرد اما نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو به دست نیاورد.

 

تقسیم امتیازها در بازی پرحاشیه با مقاومت

این تیم بعد از توقف در خانه راهی شهر قرچک شد تا سومین بازی این فصل و دومین مسابقه خارج از خانه لیگ بیستم را در سالن شهدای هفتم‌تیر مقابل تیم مقاومت قرچک برگزار کردند و این بازی در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر با انواع و اقسام حاشیه‌ها به تساوی یک بر یک انجامید.

 

دومین تساوی در خانه برابر سن‌ایچ ساوه

اما هفتم چهارم رقابت‌های این‌فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران هم برای تیم سوهان محمدسیما قم یک تساوی به دنبال داشت، شاگردان حسین صبوری در این هفته به جای سالن شهید حیدریان قم در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم به مصاف تیم سن‌ایچ ساوه رفتند اما هر چه زدند به در بسته خورد تا بازی با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها به پایان برسد.

 

سوهان محمدسیما برنده جدال تفکرات مربیان قمی

پنجمین هفته بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران با سومین بازی خارج از خانه نماینده فوتسال قم در مشهد مقدس همراه بود، شاگردان حسین صبوری که برای رویارویی با تیم فرش‌آراء مشهد به سالن شهید بهشتی این شهر رفته بودند دست به کار بزرگی زده و دو بر یک تیم میزبان را شکست دادند.

نکته جالب توجه این بازی حضور محسن حسن‌زاده بازیکن سابق ارم‌کیش و صبای قم و سرمربی اسبق صبای قم و ماهان‌تندیس قم روی نیمکت سرمربیگری تیم فرش‌آراء مشهد و همچنین میثم ایلانلو در ترکیب تیم میزبان بود اما بازی با برتری قمی‌های تیم سوهان محمدسیما تمام شد.

 

نخستین برد خانگی با کسب بهترین پیروزی فصل

سرانجام در ششمین هفته دیدارهای نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم سوهان محمدسیما قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم آْذرخش بندرعباس رفت و با یک نتیجه بسیار خوب به سه امتیاز دست یافت تا همچنان شکست ناپذیر باشد.

اما مهمتر از شکست‌ناپذیری فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم، شکستن طلسم پیروز نشدن آنها در دیدارهای خانگی است که با کسب برتری جالب توجه و قاطع 6 بر یک در حضور استاندار قم و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی رقم خورد.

 

18 هفته تا پایان فصل و رویای قهرمانی قمی‌ها در لیگ برتر

تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم در ادامه دیدارهای فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 18 بازی دیگر پیش‌رو دارد و چنانچه مشکلات مالی این تیم حل شده و نماینده قم بدون دغدغه بی‌پولی به کار خود ادامه دهد، می‌توان قهرمانی این تیم را محتمل دانست.

این تیم پس از سپری کردن دیدارهای رفت و برگشت بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، در صورتی که بین هشت تیم بالای جدول 14 تیمی لیگ برتر قرار بگیرد باید مهیای حضور در مرحله پلی‌آف شود تا بخت خود را برای تحقق رویای قمی‌ها یعنی قهرمانی در لیگ برتر مورد آزمایش قرار دهد.

 

قلی‌زاده: اگر مشکلات مالی تیم حل شود می‌توانیم روی سکو قرار بگیریم

رسول قلی‌زاده رئیس هیات مدیره سوهان محمدسیما است به شرایط نماینده قم و اینکه آیا نماینده قم با این تحولات بختی برای قهرمانی دارد یا خیر به خبرنگار فارس گفت: در حال حاضر نمی‌توانم قولی به مردم قم بابت قهرمانی بدهم، زیرا اگر مشکلات مالی تیم حل شود می‌توانیم روی سکو قرار بگیریم.

 

پرداخت 8.5 درصد قرارداد بازیکنان از آغاز فصل

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها 8.5 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان از محل حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قم پرداخت شده اما برای تامین قراردادها مشکل داریم، ضمن اینکه همکاری محمد زمردی مالک سوهان محمدسیما در زمینه ایاب و ذهاب و اسکان است و قطعا تا پایان فصل در این زمینه مشکلی نداریم اما دغدغه ما پرداخت دستمزد بازیکنان است.

قلی‌زاده یاد آور شد: در بازی هفته ششم که میزبان آذرخش بندرعباس بودیم، استاندار قم و معاون وی به سالن آمدند و با بازیکنان صحبت کردند، خوشبختانه از عملکرد تیم راضی بودند و قول پاداش نیز دادند، ضمن اینکه حضور آنها باعث دلگرمی است و امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی همچنین به حضور حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس اشاره و اظهار کرد: علیرضا دژگامه یکی از دوستان بسیار خوب ما است که برای کمک به تیم سوهان محمدسیما قدم پیش گذاشته و مسوولیت مدیرعاملی نیز به ایشان واگذار شد، قطعا اگر از سوی مسوولان حمایت خوبی اتفاق بیفتد می‌توانیم به رفع مشکلات مالی امیدوار باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz8b0.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما