دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 68128

ورزشکاران اعزامی قم به مسابقات آسیایی بدرقه شدند

قم نيوز : آیین بدرقه ورزشکاران اعزامی قم به مساباقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا با حضور مسئولان استان و هیاتی از وزارت ورزش و جوانان یکشنبه شب دراین استان برگزار شد.
ورزشکاران اعزامی قم به مسابقات آسیایی بدرقه شدند
ورزشکاران اعزامی قم به مسابقات آسیایی بدرقه شدند
به گزارش قم نیوز معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری قم در این آیین، بهترین راه کاهش آسیب های اجتماعی را توسعه ورزش دانست وگفت: ورزش علاوه برکاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای شاخص های سلامت جامعه و افزایش نشاط اجتماعی را سبب می شود.
سید محمدرضا هاشمی، با بیان اینکه ورزشکاران سربازان میادین ورزشی کشور هستند ادامه داد: ایران، امید کشورهای مستضعف جهان است و موفقیت جمهوری اسلامی در هر عرصه ای موجب سربلندی مردم جهان است.
وی اخلاق مداری و روحیه پهلوانی را لازمه ورزشکاری دانست و افزود: ورزشکاران قم به عنوان خادمان کریمه اهل بیت(ع) باید الگوی اخلاق مداری و روحیه ورزشکاری باشند.

** نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با ابراز امیدواری از افتخارآفرینی ورزشکاران قم در مسابقات جاکارتا گفت: جنگ درهر زمانی به شکلی است و ممکن است در یک زمان چند نوع جنگ درحال وقوع باشد و به طور قطع امروز یکی از میدان های مهم مبارزه، میادین ورزشی می باشد که ما در این میدان به مقابله با حریفان خود می رویم.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، محصول تلاش هیات های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان را برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی در دنیا دانست و تاکید کرد: ورزشکاران به عنوان سربازان ملت در میدان های ورزشی در تلاش هستند تا برگ های زرینی در کتاب افتخارات ایران ثبت کنند که این تلاش ها ارزشمند است.
وی با اعلام آمادگی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از ارتقای ورزش این استان اظهار داشت:ما در مجلس بر ارتقای جایگاه ورزش استان تاکید داریم و در این راستا هر کمکی برای تعالی ورزش قم لازم باشد، دریغ نخواهیم کرد.

** مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در این آیین با اشاره به تشکیل ستاد بازی های آسیایی و المپیک در سال 1394 در اداره کل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: اولویت این ستاد حمایت از ورزشکارانی بود که رشته های ورزشی آنها جزو رشته های بازی های آسیایی و المپیک است و در این زمینه حمایت های ویژه ای برای ایجاد انگیزه در این ورزشکاران صورت گرفت.
حسن عابدی تعداد ورزشکاران قمی حاضر در دوره قبل مسابقات آسیایی را 2 ورزشکار اعلام کرد و افزود: با تلاش های صورت گرفته در این ستاد در مسابقات آسیایی 2018جاکارتا، 6 ورزشکار و یک داور بین المللی از قم در این مسابقات حضور دارد که این افتخار برای اولین بار در طول تاریخ ورزشی استان رقم می خورد.
بازی های آسیایی و پارا آسیایی 2018 جاکارتا از 27 مردادماه امسال آغاز شده و تا مهرماه ادامه خواهد داشت. 
بر این اساس مسابقات آسیایی از 27 مرداد تا 11 شهریور و مسابقات پاراآسیایی، مهرماه در جاکاراتای اندونزی انجام می شود. حسین گلستانی در رشته والیبال نشسته و محمد محمدنژاد در رشته بسکتبال با ویلچر، نمایندگان قم در بازی های پاراآسیایی، امیر مهدی زاده در رشته کاراته، رضا ملک پور در رشته دو و میدانی، علی اکبر حیدری در رشته کشتی و امیرحسین بادی در رشته تنیس نمایندگان استان در مسابقات آسیایی جاکارتا هستند، ضمن این که کاظم حججی داور قم در ورزش سه گانه به این مسابقات اعزام می شود.
در این آیین که احمد سعادتمند مدیرکل دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی حضور داشتند،از ورزشکاران اعزامی به مسابقات جاکارتا، هیات های ورزشی و مربیان منتخب استان نیز تقدیر شد.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcevz8p.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما