دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 68133
منبع : خبرگزاری مهر
دو و میدانی کار آسیایی قم:

نماینده خوبی برای ورزش قم در جاکارتا خواهم بود

قم نيوز : دو و میدانی کار قمی حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: می‌خواهم در جاکارتا نماینده خوبی برای ورزش قم باشم.
نماینده خوبی برای ورزش قم در جاکارتا خواهم بود
نماینده خوبی برای ورزش قم در جاکارتا خواهم بود
به گزارش قم نیوز رضا ملک پور اظهار داشت: خوشحالم که امسال برای اولین بار حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کنم و این برای من اتفاق بزرگی است که در این سن و سال بتوانم حضور در مسابقاتی را تجربه کنم که آرزوی بسیاری از ورزشکاران است.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی کار سخت است و دوندگان شرق آسیا رقبای جدی من هستند اما من هم در آمادگی کامل به سر می‌برم و در دو ماه اخیر دو بار رکورد ۴۰۰ متر با مانع ایران را شکسته‌ام و به کسب نتیجه مطلوب در جاکارتا امیدوارم.

دو و میدانی کار قمی حاضر در بازی‌های آسیایی گفت: کسب مدال در دو و میدانی بازی‌های آسیایی گرچه غیر ممکن نیست اما با توجه به تجربه اول من و رقابت با دوندگانی که رکوردهای بهتری نسبت به من دارند بسیار دشوار است اما اگر بتوانم به فینال برسم از عملکردم راضی خواهم بود.

ملک پور بیان داشت: نگران وضعیت آب و هوایی جاکارتا و رطوبت اندونزی نیستم. پیش از این اردوهایی در این شرایط جوی داشته‌ام و بعید است هوای جاکارتا تاثیری در عملکرد من داشته باشد. رقبای من، به سختی تمرین کرده‌اند و شرایط مسابقه برای همه یکسان خواهد بود.

وی با اشاره به روندی که برای آماده سازی جاکارتا طی کرده عنوان کرد: طی یک سال اخیر حمایت خوبی هم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هم فدراسیون دو و میدانی از من انجام شده و از همه کسانی که در آسیایی شدن من، حتی کوچک‌ترین نقشی را ایفا کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

دو و میدانی کار قمی تصریح کرد: می‌خواهم در جاکارتا نماینده خوبی برای ورزش قم باشم و از همه هم استانی‌هایم می‌خواهم برای من در این رویداد بزرگ که چشم آسیا به آن است دعا کنند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcae6ni.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما