دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 68138
منبع : خبرگزاری مهر
با برتری برابر کرمان؛

قم فینالیست مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور شد

قم نيوز : دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم بسکتبال قم با برتری برابر کرمان فینالیست مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور شد.
قم فینالیست مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور شد
قم فینالیست مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز علی خبری اظهار داشت: رقابت‌های بسکتبال نوجوانان پسر کشور در حالی در آبادان برگزار می‌شود که تیم بسکتبال استان قم برای کسب قهرمانی این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

وی افزود:  مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور از امسال با شیوه جدید در سه سطح A، B و C برگزار می‌شود و تیم بسکتبال قم با توجه به نتایج سال گذشته در سطح C قرار گرفته است و با توجه به نتایجی که در بازی‌های اخیر کسب کرده جواز صعود به سطح B را به دست آورده است.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: پسران بسکتبال قم روز یکشنبه در آبادان ۷۷ بر ۴۵ کرمان را شکست دادند و فینالیست شدند و برای کسب عنوان قهرمانی امروز برابر تیم بسکتبال استان قزوین قرار می‌گیرند در حالی که صعود تیم‌های قم و قزوین به دسته بالاتر قطعی شده است.

خبری بیان داشت: دو تیم یک بار در مرحله گروهی با هم روبرو شدند که پسران بسکتبال قم  بازگشت فوق العاده ای  مقابل تیم قدرتمند قزوین داشتند و در حالی که کوارتر اول بازی را با حساب ۱۹ بر ۴ به حریف واگذار کرده بودند با تدابیر مربیان و خود باوری بازیکنان در نهایت با نتیجه ۶۲ بر ۴۴ تیم قزوین را شکست دادند.

وی عنوان کرد: قم در بازی اول، ایلام را شکست داده بود و پس از پیروزی بر قزوین در بازی دوم، در سومین بازی دور گروهی توانست ۵۹ بر ۲۷ تیم لرستان را شکست دهد و تاکنون هر ۴ بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcfcydv.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما