دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 68139
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی قم به مهر خبر داد؛

حضور ۳ کشتی‌گیر قمی در فهرست تیم ملی کشتی فرنگی امید

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور ۳ کشتی گیر قمی در فهرست تیم ملی کشتی فرنگی امید خبر داد.
حضور ۳ کشتی‌گیر قمی در فهرست تیم ملی کشتی فرنگی امید
حضور ۳ کشتی‌گیر قمی در فهرست تیم ملی کشتی فرنگی امید
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی امید در سنندج در حال برگزاری است و ۳ فرنگی کار قمی در این اردو در کردستان حضور دارند و با سایر ملی پوشان برای حضور در ترکیب نهایی، تمرین می‌کنند.

وی افزود: مهدی قربانی در وزن ۵۵ کیلوگرم، رضا مردی در دسته ۶۰ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن ۸۲ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی حضور دارند و تا ششم شهریور تمرینات خود را دنبال می‌کنند تا تکلیف تیم اعزامی به مسابقات جهانی امید مشخص شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روزهای ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه در کشور رومانی برگزار می‌شود و ما امیدواریم کشتی قم بتواند در ترکیب نهایی تیم ملی در رومانی نمایندگانی داشته باشد.

وزیری بیان داشت: آزاد کاران خردسال قم در مسابقات قهرمانی کشور در کنگاور دو نشان برنز به دست آوردند که کشتی گیران خردسال استان قم در این پیکارها در وزن ۵۲ کیلو و ۸۵ کیلوگرم توسط محمد امین جهانبخت و ابوالفضل قدمی به دو نشان با ارزش برنز رسیدند.

وی عنوان کرد: محمد جواد ابوطالبی، ابوالفضل طاهری، امید وارستانی، علی دهقان و نریمان با واگذاری نتیجه در دیدار رده بندی در جایگاه پنجم قرار گرفتند و دستشان از مدال کوتاه ماند. سرپرستی این بر عهده قهرمان خوشیده بود و محمود خانی و جواد عباسی مربیان این تیم بودند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcgyq93.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما