دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 68141
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دبیرکل اوقاف شیعیان لبنان بر ضرورت وحدت و دوری از تفرقه تاکید کرد 

قم نيوز : شیخ حسن شریفة دبیرکل اوقاف مجلس اعلای شیعیان در دیدار با نمایندگان بعثه مراجع در مکه مکرمه بر ضرورت دوری از تفرقه، افراطی گری، تعصب مذهبی و دعوت به وحدت تاکید کرد.
دبیرکل اوقاف شیعیان لبنان بر ضرورت وحدت و دوری از تفرقه تاکید کرد 
دبیرکل اوقاف شیعیان لبنان بر ضرورت وحدت و دوری از تفرقه تاکید کرد 
به گزارش قم نیوز نماینده های مراجع تقلید و شخصیت های اسلامی با بعثه مجلس اعلای شیعیان لبنان در مکه مکرمه دیدار و پیرامون اوضاع حجاج بحث و گفتگو کردند.

شیخ حسن شریفة دبیرکل اوقاف مجلس اعلای شیعیان در این دیدار  بر ضرورت دوری از تفرقه، افراطی گری، تعصب مذهبی و دعوت به وحدت تاکید کرد.

وی در دیدار های خود در مکه به سخنرانی ها و خطابه هایی که مایه نزدیکی دل ها و تحکیم روابط اسلامی اسلامی می شود و جان را آرامش می بخشد دعوت کرد و گفت: گفتگو و رجوع به عقل بهترین راه برای رسیدن به تفاهم در نقاط اختلاف است.

حاضرین در این دیدار ها به اوضاع سیاسی برخی کشور های عربی و اسلامی پرداختند و تأخیر در تشکیل دولت در عراق و لبنان و تشویق به قطع رابطه با کشور های همجوار را امری عجیب دانستند.

همچنین اشاره شد: این طرح ها و توطئه ها برای ایجاد شکاف بیشتر میان این کشور ها انجام می شود تا دشمنان به راحتی بتوانند از آن سوء استفاده کنند و سیاست "تفرقه بیانداز و حکومت کن" را اجرا کنند؛ همچنان که این وضعیت برای جمهوری اسلامی ایران و برخی کشور های عربی بوجود آمده است.

حاضرین در دیدار بر ضرورت توجه به این طرح های ویرانگر منطقه اسلامی تاکید کردند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcjvvem.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما