دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 68144
منبع : خبرگزاری مهر

آمار تکواندوکاران سازمان یافته قم از ۴۵۰۰ نفر بیشتر است

قم نيوز : رئیس هیئت تکواندوی استان قم تاکید کرد: آمار تکواندوکاران سازمان یافته قم در سال گذشته از ۴۵۰۰ نفر عبور کرده است و رو به فزونی است.
آمار تکواندوکاران سازمان یافته قم از ۴۵۰۰ نفر بیشتر است
آمار تکواندوکاران سازمان یافته قم از ۴۵۰۰ نفر بیشتر است
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار داشت: رشته تکواندو در قم اکنون به یک رشته پرمخاطب تبدیل شده و آمار ورزشکاران سازمان یافته آن در سال گذشته از مرز ۴۵۰۰ نفر نیز عبور کرده و پیش بینی ما این است که این آمار همچنان مسیر صعودی خود را ادامه دهد.

وی افزود: تمامی استان‌های کشور برای پیشرفت در تکواندو به سختی در حال کار هستند و با وجود تلاش شبانه روزی در تکواندوی قم، ما باید با این موج بزرگ رقابت کنیم اما خوشبختانه آثار و نتایج مثبتی می‌بینیم و تمام تلاش‌های طاقت فرسایی که در ۳ سال گذشته متحمل شده‌ایم به ثمر خواهد نشست.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوی استان قم آشکارا در دو بخش پسران و دختران رشد داشته است و این رشد را آمار مدال‌های ما و نیز حضور مداوم در مسابقات قهرمانی کشور نشان می‌دهد به طوری که دختران و پسران ما در مسابقات رده‌های سنی پایه کشور در سال ۹۷ عملکرد خوبی داشته‌اند و گام به گام در حال رشد هستند.

جمشیدی بیان داشت: در زمینه میزبانی، اعتقاد زیادی به جنبه‌های مثبت اخذ میزبانی رویدادهای مختلف در قم داریم به طوری که از طریق همین میزبانی‌ها، سطح فنی مربیان و تکواندوکاران ما به وسیله آموزش بصری و تجربی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و میزبانی همواره یک اصل در زمینه توسعه یک رشته ورزشی بوده است.

وی عنوان کرد: یکی از دیگر از برنامه‌های توسعه بخش سطح فنی تکواندوکاران قمی، برگزاری اردوهای مشترک با تیم‌های ملی یا تیم‌های سایر استان‌ها است که بر همین اساس تمرین مشترک تیم تکواندو منتخب نوجوانان استان قم همراه با تیم اراک روز یکشنبه برگزار شد.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcc0sqe.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما