سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 68176
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت در 4 كلاس صورت گرفت

معرفي برترين‌هاي مسابقات اتومبيلراني در قم

قم نيوز : نفرات اول تا سوم كلاس‌هاي مختلف راند نخست درگ 200 متر مسابقات اتومبيلراني به مناسبت اعياد فرخنده ماه ذي‌الحجه در قم معرفي شدند.
معرفي برترين‌هاي مسابقات اتومبيلراني در قم
معرفي برترين‌هاي مسابقات اتومبيلراني در قم
به گزارش قم نیوز هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم برای برگزاری رقابت‌های راند نخست اتومبیلرانی شتاب قهرمانی قم برنامه‌ریزی و این مسابقات را با حضور پرشور علاقمندان به این رشته برگزار کرد.

این دوره از پیکارها با عنوان راند نخست درگ ۲۰۰ متر در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم به انجام رسید و شرکت کنندگان برای به دست آوردن رتبه‌های برتر چهار کلاس متنوع رقابتی، نفس‌گیر نزدیک و تماشایی داشتند.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در کلاس‌های 1500 سی‌سی، 1500 تا دو هزار سی‌سی، 206 اختصاصی و کلاس آزاد برای به دست آوردن رتبه‌های اول تا سوم به رقابت پرداختند، در حالی که همزمان پیست موتورسواری جدید مجموعه یادگار امام قم نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های کلاس 1500 سی‌سی راند نخست درگ 200 متر مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی قم، نیما براتی‌دستجردی روی سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد، آرمین صادقی مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد و مهدی منصوری به مقام سوم دست یافت.

در مسابقات کلاس 1500 تا دو هزار سی‌سی این مرحله علی داودآبادی دیگر رقبا را پشت‌سر گذاشت و قهرمان شد، مهدی روشن روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و مقام سوم را علیرضا آقایی به خانه برد، ضمن اینکه در کلاس 206 اختصاصی به ترتیب سیدعلی نجاتی، مجید باشیان و معین نصری رتبه‌های برتر را کسب کردند.

سرانجام نوبت به معرفی برترین‌های راند نخست اتومبیلرانی شتاب ۲۰۰ متر قهرمانی استان قم در کلاس آزاد رسید، در این کلاس مسعود آقایی با عملکردی بهتر نسبت به دیگر شرکت کنندگان روی سکوی نخست ایستاد، سیدسعید طباطبایی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم به احسان عسگری تعلق گرفت.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdch-zn-.23n6qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما