سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 68178
منبع : خبرگزاری ايرنا
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

سپاه در برگزاری تجمع فیضیه هیچ نقشی نداشته است

قم نيوز : مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم، گفت: سپاه در شکل گیری و برگزاری تجمع فیضیه هیچگونه نقشی نداشته و هیچ یک از نیروهای این نهاد دراین برنامه حضور نداشتند.
سپاه در برگزاری تجمع فیضیه هیچ نقشی نداشته است
سپاه در برگزاری تجمع فیضیه هیچ نقشی نداشته است
به گزارش قم نیوز روز سه شنبه از روابط عمومی سپاه قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری دردیدار جمعی از فرماندهان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید درخصوص حواشی پیش آمده در تجمع پنجشنبه هفته گذشته طلاب درمدرسه فیضیه، افزود: تصاویری که در بعضی رسانه ها از حضور اعضاء سپاه در این برنامه منتشرشده مربوط به مراسم دیگری بوده و انتشار این عکسها اقدامی ناشیانه در راستای تخریب نهاد مقدس سپاه بوده است.

وی در این دیدار با تاکید بر نقش روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و تلاش برای دفاع از اسلام و مذهب اهل‌بیت (ع) و حضور ویژه و به موقع در صحنه های حساس نظام اسلامی و مبارزه در عرصه جنگ سخت و نرم در مورد مسائل پیش آمده در اجتماع طلاب در مدرسه فیضیه توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه با درخواست حجت الاسلام والمسلمین اکبری، حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ امام صادق(ع) به تشریح موضوع پیش آمده در تجمع طلاب پرداخت و ابراز داشت: با توجه به تاکید بنده، پلاکارد‌های غیر سخنان مقام معظم رهبری جمع آوری و پیشگیری لازم در مورد بروز اتفاقات ناگوار انجام شد.

آیت الله مکارم شیرازی هم ضمن تشکر از توضیحات ارئه شده گفت: ناراحتی بنده از بعضی مسائل مطرح شده در این مراسم است.
وی در ادامه با انتقاد از حاشیه سازی بعضی با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین توهین و تهدید اظهار داشت: به زودی اعلام می کنیم که این موضوع ربطی به سپاه و پاسداران نداشته است.

تجمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم باموضوع مطالبه عدالت اقتصادی، پنجشنبه هفته گذشته با شعار «روحانیت هم درد و همراه مردم» در مدرسه فیضیه برگزار شد که وجود پلاکاردهایی با مضامین تهدید مسئولان در آن، واکنش هایی به همراه داشت.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjovem.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما