سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 68179
منبع : خبرگزاری ايرنا

نامه فرمانده سپاه قم به آیت الله مکارم شیرازی

قم نيوز : فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم، با ارسال نامه ای به آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، انتشار برخی تصاویر درخصوص حضور اعضای سپاه در تجمع طلاب را مربوط به مراسم دیگری دانسته و این اقدام را در راستای تخریب نهاد مقدس سپاه ذکر کرده است.
نامه فرمانده سپاه قم به آیت الله مکارم شیرازی
نامه فرمانده سپاه قم به آیت الله مکارم شیرازی
به گزارش قم نیوز درنامه سردار غلامرضا احمدی که توسط حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قم به آیت الله مکارم شیرازی تقدیم شد، آمده است: پیرو تجمع طلاب حوزه علمیه درتاریخ 25 مردادماه در مدرسه فیضیه و حواشی پیش آمده در این تجمع و بیانیه حضرتعالی دراین باره،ضمن تشکر و قدردانی از پیگیریها و توجهات جنابعالی، درمورد بندی از بیانیه که خواستار روشن شدن موضوع حضور نیروهای سپاه در این تجمع شدید، مطالبی به استحضار حضرتعالی می رساند.سپاه در شکل گیری و برگزاری این تجمع هیچگونه نقشی نداشته و هیچ یک از نیروهای این نهاد در این برنامه حضور نداشتند.

نامه ادامه یافته است: تصاویری که در بعضی رسانه ها از حضور اعضاء سپاه در این برنامه منتشرشده مربوط به مراسم دیگری بوده و انتشار این عکسها اقدامی ناشیانه در راستای تخریب نهاد مقدس سپاه بوده است.
در این نامه آمده است: با کمی بررسی مشخص می شود که مراسم فوق در حسینیه مدرسه فیضیه برگزار شده ولی این تصاویر مربوط به تجمعی درحیاط مدرسه و درتاریخی دیگر می باشد. دراین راستا کلیه اسناد اعم از عکس های خبری و فیلمهای ضبط شده موجود می باشد که درصورت صلاحدید ارائه خواهد شد.


در این نامه بیان شده است: قطعا این اقدام، حرکتی از سوی عناصر کینه توز در راستای پروژه سپاه هراسی بوده و هدفی جز تخریب این سربازان فداکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد.

نامه ادامه پیدا کرده است: سپاه نیز به عنوان مدعی در این قضیه خواهان برخورد قاطع با شایعه سازان و عوامل تخریب نهادمقدس سپاه بوده و از معظم له تقاضا دارد در این شرایط خطیر که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال تضعیف نظام و نهادهای انقلابی هستند مانند همیشه از فرزندان انقلابی خود در سپاه حمایت و عناصر نفوذی و بدخواهان را ناکام نمایید.

تجمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم باموضوع مطالبه عدالت اقتصادی، پنجشنبه هفته گذشته با شعار «روحانیت هم درد و همراه مردم» در مدرسه فیضیه برگزار شد که وجود پلاکاردهایی با مضامین تهدید مسئولان در آن، واکنش هایی به همراه داشت.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcao6ni.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما