سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 68188
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات حرم مطهر حضرت معصومه (س):

دریافت نذورات آستان مقدس قم نرم افزاری می شود

قم نيوز : مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات حرم مطهر حضرت معصومه (س) از گسترش شبکه‌ های داخلی آن آستان مقدس خبر داد و گفت: نرم ‌افزار نذورات در حال آماده‌ سازی است و اتصال آن به شبکه حرم مطهر به ‌زودی انجام خواهد شد.
دریافت نذورات آستان مقدس قم نرم افزاری می شود
دریافت نذورات آستان مقدس قم نرم افزاری می شود
به گزارش قم نیوز سعید سیاهلویی امروز با تبیین خدمات مختلف مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) اظهار کرد:  فعالیت‌ های این مدیریت در سه حوزه دسته ‌بندی‌ شده که بخش شبکه و زیرساخت‌ های حرم مطهر یکی از این سه گروه کاری است.

وی در عین حال به بررسی برخی از اقدامات این مدیریت در چهار ماهه اخیر در حوزه زیرساخت ‌ها پرداخت و عنوان کرد: حذف سِرورهای قدیمی، به روزرسانی تجهیزات شبکه و تعریف فایروال بومی سخت ‌افزاری از مهم ترین اقدامات چهار ماهه اخیر این مدیریت بوده است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: نصب آنتی‌ ویروس ایرانی به‌ عنوان یک کالای نرم‌ افزاری ایرانی به‌ جای آنتی ویروس خارجی، از دیگر اقدامات این مدیریت بوده است.

سیاهلویی در ادامه از جایگزین کردن نرم ‌افزارهای تولید داخل در حوزه دوربین ‌های مداربسته خبر داد و گفت: پیش از این و برای اضافه کردن یک دوربین، باید هزینه زیادی برای مجوز نرم ‌افزار خارجی پرداخت می ‌شد این در حالی است که با جایگزین کردن نرم ‌افزارهای ایرانی، از این هزینه کرد اضافی جلوگیری شده است.

وی همچنین از به‌ روزرسانی هفتگی سیستم ها در برابر حملات احتمالی هکرها و بویژه هکرهای سعودی و اسرائیلی خبر داد و راه اندازی تلویزیون اینترنتی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) را نیز از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcaa6ni.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما