کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد:

آمادگی شهرداری قم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عید قربان

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 30 مرداد 1397 ساعت 15:45

مدیر کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری از آمادگی شهرداری قم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عید قربان خبر داد.


به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی با توجه به برگزاري دعاي عرفه و آمادگی در سطح مناطق هشتگانه با محوریت هسته مرکزی شهر، پیرامون حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: شهرداری قم در جهت کنترل تنظیف و مناسب‎سازی محیط شهری از طریق نصب پرچم‎های الوان‎ها و بنرهای متناسب با این ایام، نظافت و شستشو و لایروبی انهار و آماده‎سازی محیط‎های پیرامون مساجد، اطراف حرم مطهر و مکان‎های برگزاری نماز عید برای برگزاری هرچه مطلوب‎تر مراسمات اقدام به این امور نموده است.
مدیر کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به فعالیت نیروهای سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی، اظهار داشت: در راستای تأمین ایمنی مراسمات اکیپ‎های سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی شهر پیرامون حرم مطهر، کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران در قالب اکیپ‎های پیاده و خودروئی به همراه ماشین آلات و تجهیزات آتش‎نشانی و موتور سیکلت‎هایEFT و ایستگاه‏های آتش‎نشانی آماده خدمات‎رسانی مطلوب در مواقع ضروری هستند.
میرهادی در ادامه خدمات‏دهی وسائل نقلیه عمومی در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: در جهت خدمات حمل و نقل همگانی سازمان تاکسی‏رانی و اتوبوس‎رانی دراین ایام در آماده‎باش کامل هستند.
وی در ادامه افزود: به منظور ذبح بهداشتي و شرعي دام با ايجاد ۹ مركز عرضه و 5 مرکز ذبح بهداشتی در میدان رسالت ابتدای بلوار بسیج، بلوار 15 خرداد ابتدای خیابان محتشم کاشانی، بلوار یادگار حضرت امام(ره) جنب دبستان ایزدی، بلوار امام علی(ع) ابتدای 20 متری شهید بادیان، بلوار غدیر انتهای کوچه 7، بلوار جمهوری روبروی مخابرات، جمکران ابتدای جاده امامزاده علیرضا جنب بوستان نیاز، بلوار حضرت معصومه(س) ابتدای بلوار تهرانی مقدم و پردیسان بلوار سلمان جنب فروشگاه همشهری 17 سازمان میادین در راستای ارائه خدمات رسانی به شهروندان در روز عید سعید قربان خبر دادند.
مدیر کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اينكه سعي داریم اين كار با رعايت كامل موازين شرعي و بهداشتي انجام پذیرد، اظهار داشت: در اين محل‌ها نمايندگان دامپزشكي، بهداشت، ناظرين شرعی و نيرو‌هاي كشتارگاه و اكيپ‌هاي ويژه خدمات شهري حضور دارند.
میرهادی همچنین از آمادگی کامل کشتارگاه صنعتی شهرداری قم جهت خدمات رسانی به شهروندان در روز عید سعید قربان از ساعت 6 صبح الی 13 خبر داد.
وی در خصوص نظارت بر سلامت دامها نیز، افزود: در تمامی جایگاهها، با حضور دامپزشک نظارت دقیق انجام می شود و برای جلوگیری از عرضه دام غیر بهداشتی در سطح شهر نیز هماهنگی لازم با اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری انجام پذیرفته که از فروش غیر مجاز دام جلوگیری نمایند.
مدیر کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم در پایان به شهروندان توصیه نمود: به منظور کاهش مخاطرات بهداشتی و حفظ سلامت جامعه، از کشتار دام در منازل یا معابر عمومی خودداری کرده و به اماکن در نظر گرفته شده برای این منظور مراجعه کنند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 68199

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/68199/آمادگی-شهرداری-قم-راستای-برگزاری-باشکوه-تر-مراسم-عید-قربان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir