کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: استانداری مجوز برگزاری تجمع طلاب در فیضیه را نداده است

خبرگزاری فارس , 30 مرداد 1397 ساعت 22:30

استاندار قم گفت: در خصوص تجمع طلاب در فیضیه باید بگویم که استانداری به کسی مجوزی برای تجمع نداد و با برگزاری آن مخالفت کرد، ولی تجمع کنندگان به فضای بسته رفتند که نیاز به مجوزی نداشت.


به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به نقشه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی اظهار کرد: دشمن برای آزمودن خطاهای گذشته، دوباره ملت ایران را با تنگناهای مالی و اقتصادی در فشار گذاشته است، اما این وضعیت را با استفاده از تمام تجربیات و انگیزه مردم برای حفظ استقلال و برنامه‌های دولت پشت سرمی گذاریم.

وی ادامه داد: اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و حساسیت این زمان بیش از هر زمان دیگری است، در راستای راهبردهای اصلی نظام جمهوری اسلامی باید وحدت خودمان را حفظ کنیم و باید این کار نه تنها در حرف بلکه در عمل صورت بگیرد.

استاندار قم افزود: باید با دقت نظر، شرایط را ببینیم و در راستای جلوگیری از توطئه‌های دشمن گام برداریم، باید در این خصوص به رسالت خودمان به درستی عمل کنیم، در این خصوص نقش رسانه‌ها اهمیت زیادی دارد.

صادقی، تلاش برای ارتقای امید مردم به آینده توسط رسانه‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: خبرنگاران باید با توجه به اعتماد مردم به رسانه‌های عمومی و رسمی کشور در این راستا تلاش کنند، مدیران هم باید پاسخگو باشند و شعار هفته دولت شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است.

وی ادامه داد: امسال با وجود تنگناهای مالی، 181 پروژه در هفته دولت در بخش‌های مختلف در استان قم افتتاح می‌شود، در سه سال اخیر 867 پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 218 میلیارد تومان در استان اجرا شد، گرچه که شاید این عدد به نظر برخی‌ها کم یا زیاد بود، اما به هر حال باید تلاش بیشتری برای پیشبرد کارها در استان قم انجام بدهیم و نباید چیزی ما را در این مسیر متوقف کند، ارتقای بهره وری و مدیریت منابع و شفافیت در این راستا ضروری است.

استاندار قم افزود: برای جلوگیری از ضرر بیشتر پروژه منوریل قم را متوقف کردیم و طول این پروژه را از 18 کیلومتر به 4.7 کیلومتر رساندیم، 110 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه منوریل نیاز است، خط دوم متروی قم را احیا کردیم و هم 200 هکتار را در اختیار شهرداری قم برای اجرای این خط گذاشتیم، در پی خط سوم مترو هم در شهر قم هستیم.

صادقی پروژه منوریل قم را  در وضعیت کنونی متوقف دانست و تصریح کرد: تصمیم جدیدی در خصوص این پروژه گرفته نشده است.

وی ادامه داد: در خصوص تجمع طلاب در فیضیه باید بگویم که استانداری به کسی مجوزی برای تجمع نداد و با برگزاری آن مخالفت کرد، ولی تجمع کنندگان به فضای بسته رفتند که نیاز به مجوزی نداشت، قرار بود که برنامه تجمع حمایت از عدالت اقتصادی باشد، اما سخنانی مطرح شد که نباید می‌شد، شاهد کنش‌ها و واکنش‌های شخصیت‌ها به این تجمع بودیم.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: هنجارها در شهر قم باید رعایت شود، نه به سخت گیری و نه به ولنگاری اعتقادی ندارم، کسی مخالف بیان مطالبات مردم نیست اما نباید زمینه برای تحقق توطئه‌های دشمن فراهم شود، در هنگام وقوع اغتشاشات در دی ماه سال 96، با اقداماتی، وضعیت در قم کنترل شد، شعار چند نفر بیان کننده نظر کل مردم نیست و آشوب از طرف هر فرد یا گروهی که باشد، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 68215

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/68215/استاندار-قم-استانداری-مجوز-برگزاری-تجمع-طلاب-فیضیه-نداده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir