پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 68251
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در هفته هفتم ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود

رونمايي از سوهان قم مقابل قهرمان آسيا

قم نيوز : سوهان محمدسيماي قم در مهمترين ديدار هفته هفتم مسابقات فصل جاري ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور امروز در مقابل قهرمان باشگاه‌هاي آسيا به ميدان مي‌رود.
رونمايي از سوهان قم مقابل قهرمان آسيا
رونمايي از سوهان قم مقابل قهرمان آسيا
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته هفتم از نیم‌فصل نخست بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز آغاز می‌شود و در حالی که از بین 14 تیم حاضر در این فصل، چهار تیم در دو بازی آغازین به مصاف یکدیگر می‌روند، تیم سوهان محمدسیمای قم در تبریز به میدان خواهد رفت تا مدل دیگری از سوهان قم را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل مقابل قهرمان آسیا رونمایی کند.

تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم که یکی از تیم‌های بدون باخت این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور محسوب می‌شود، برای تداوم نتایج موفق خود و ماندن در جمع شانس‌های کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بیستم، از ساعت 18 امروز در میهمانی تیم مس سونگون مقابل این تیم صف‌آرایی می‌کند.

شاگردان حسین صبوری در 6 هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های ایران با تیم‌های شهرداری ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، مقاومت قرچک، سن‌ایچ ساوه، فرش‌آراء مشهد و آذرخش بندرعباس روبه‌رو شده و سه تساوی و سه برد در کارنامه دارند.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم در هفته آغازین نیم‌فصل نخست این لیگ برابر تیم شهرداری ساوه در سالن فجر این شهر با دو گل پیروز شدند و در هفته دوم نخستین مسابقه خانگی خود را برابر تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان قهرمان سابق آسیا با تساوی دو بر دو به پایان بردند.

نماینده فوتسال قم سومین بازی این فصل و دومین مسابقه خارج از خانه لیگ بیستم را در سالن شهدای هفتم‌تیر مقابل تیم مقاومت قرچک با تساوی یک بر یک تمام کرد و در هفته چهارم در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم برابر سن‌ایچ ساوه به تساوی بدون گل رضایت داد.

پنجمین هفته بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران با سومین مسابقه خارج از خانه نماینده فوتسال قم در مشهد مقدس و برتری دو بر یک نماینده قم مقابل فر‌ش‌آراء به پایان رسید، ضمن اینکه تیم سوهان محمدسیمای قم در هفته ششم با نتیجه 6 بر یک تیم آذرخش بندرعباس را مغلوب کرد.

تا پایان هفته ششم دیدارهای بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، تیم سوهان محمدسیمای قم بعد از گیتی‌پسند 16 امتیازی با کسب 12 امتیاز در مکان دوم جدول جای دارد اما مس سونگون که به تازگی با قهرمانی از بازی‌های 2018 جام باشگاه‌های آسیا در اندونزی به کشورمان بازگشته، با یک بازی کمتر و هشت امتیاز فعلا تیم میانه جدول به شمار می‌رود و نتیجه بازی امروز در تعیین جایگاه دوم تیم تاثیر بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcb85b0.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما