پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 68266
منبع : خبرگزاری تسنیم

جشن‌های مردمی "سروستان" به مناسبت دهه ولایت در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: مراسم جشن‌های دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر با مشارکت ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی استان در بوستان اطلس محله شهر قائم قم برگزار می‌شود.
جشن‌های مردمی "سروستان" به مناسبت دهه ولایت در قم برگزار می‌شود
جشن‌های مردمی "سروستان" به مناسبت دهه ولایت در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی با اشاره به برگزاری جشن‌های مردمی سروستان در استان قم اظهار داشت: این جشن‌ها با مشارکت و برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، فرمانداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان، سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم، صداوسیمای مرکز قم و شورای مبارزه با مواد مخدر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اهداف برگزاری جشن‌های مردمی سروستان گفت: این برنامه با هدف ایجاد شورونشاط اجتماعی در بوستان‌های سطح شهر و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی‌شده است، برگزاری این جشن‌ها از اول مردادماه آغازشده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: این برنامه پنجشنبه‌شب‌ها به‌صورت زنده از صداوسیمای مرکز قم پخش و مقرر است پنجشنبه هرهفته از ساعت یک ربع به ده شب تا یازده ده دقیقه پخش تلویزیونی آن ادامه یابد البته به مناسبت‌های مختلف تعداد این برنامه افزایش می‌یابد.

رفیعی با اشاره به اینکه نخستین برنامه از جشن‌های مردمی سروستان در کوه خضر نبی(ع) برگزار شد، ادامه داد: از اول مردادماه تاکنون شش برنامه اجراشده و تا پایان سال نیز اجرای این برنامه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای برنامه در شب‌های دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر گفت: در این دهه، ده شب برنامه در بوستان اطلس واقع در محله شهر قائم به‌صورت زنده از صداوسیمای قم پخش خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها از حضورهنرمندان قمی، خوانندگان، شعرا و راویان هشت سال دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-in-.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما