جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 68279
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل باشگاه ايثار قم خبر داد

درخشش ملي‌پوش ايثار قم در بسكتبال با ويلچر قهرماني جهان

قم نيوز : مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار قم از درخشش ملي‌پوش اين باشگاه در پيكارهاي قهرماني جهان خبر داد.
درخشش ملي‌پوش ايثار قم در بسكتبال با ويلچر قهرماني جهان
درخشش ملي‌پوش ايثار قم در بسكتبال با ويلچر قهرماني جهان

مدير عامل باشگاه ايثار قم خبر داد
درخشش ملي‌پوش ايثار قم در بسكتبال با ويلچر قهرماني جهان
مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار قم از درخشش ملي‌پوش اين باشگاه در پيكارهاي قهرماني جهان خبر داد.

به گزارش قم نیوز علی خوشرفتار امروز اظهار کرد: ورزشکاری بسیار خوب، توانمند و با اخلاقی که فعالیت خود در رشته بسکتبال با ویلچر را از اوایل دهه 1390 در تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم آغاز کرد اکنون نماد باشگاه ایثار در سطح جهان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این بازیکن با استعداد محمد محمدنژاد از بازیکنان بسیار خوب و شایسته تیم ایثار قم است که قهرمانی‌ها و عناوین متعددی با ایثار در مسابقات باشگاهی ایران و عناوین متنوعی با تیم‌های ملی در میادین برون‌مرزی کسب کرده و تنها بسکتبالیست معلول قم در بازی‌های پارالمپیک این رشته در سال 2016 محسوب می‌شود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: محمدنژاد که در چند سال اخیر همواره یکی از بازیکنان مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی بوده، اکنون همراه با دیگر ملی‌پوشان در پیکارهای 2018 قهرمانی جهان به سر می‌برد و ورزش جانبازان و معلولین قم به ویژه باشگاه ایثار به این حضور افتخار می‌کند.

وی یاد آور شد: با درخشش محمدنژاد و دیگر ملی‌پوشان، اکنون تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان ایران در جمع چهار تیم برتر جهان قرار دارد که این یک دستاورد بسیار بزرگ و ارزشمند برای ورزش ایران به شمار می‌رود و قدرت ایران در بسکتبال با ویلچر را به نمایش می‌گذارد.

خوشرفتار اضافه کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2018 که به میزبانی آلمان در جریان است، مقابل تیم میزبان به برتری دست یافت، سپس مراکش را برد و در سومین مسابقه مقدماتی از سد تیم پرقدرت و مدعی کانادا گذشت تا به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کند.

وی افزود: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران پس از نتایج درخشانی که در سه بازی مقدماتی مقابل تیم سرشناس کانادا، تیم سوم اروپا یعنی آلمان و تیم قهرمان آفریقا یعنی مراکش کسب کرد، به عنوان صدرنشین گروه نخست به جمع هشت تیم برتر دنیا پیوست و در مرحله حذفی مقابل تیم ملی ترکیه صف‌آرایی کرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم بیان کرد: تیم ملی ایران در مرحله حذفی تیم ملی ترکیه را شکست داد تا از جمع هشت تیم برتر جهان به نیمه نهایی برسد و امروز برای کسب مجوز حضور در فینال مقابل دیگر مدعی قهرمانی یعنی انگلیس قرار بگیرد، ضمن اینکه آمریکا و استرالیا دیگر دیدار نیمه نهایی را برای تعیین یک پای فینال این بازی‌ها برگزار می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb95b0.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما