شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 68295
منبع : خبرگزاری فارس
صبح امروز رخ داد

واژگونی اتوبوس در قم/یک نفر کشته و 46 نفر مصدوم شدند

قم نيوز : بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در قم یک نفر از سرنشیان کشته شده و 46 نفر مصدوم شدند.
واژگونی اتوبوس در قم/یک نفر کشته و 46 نفر مصدوم شدند
واژگونی اتوبوس در قم/یک نفر کشته و 46 نفر مصدوم شدند
به گزارش قم نیوز محمد شهیدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم امروز با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سلفچگان – قم اظهار کرد: در ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اعلام شد.

وی بیان کرد: با توجه به شدت حادثه 9 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و نسبت به امداد رسانی اقدام کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اضافه کرد: در این حادثه یک نفر در صحنه فوت کرده و 46 نفر دیگر مجروح شدند.

وی یادآور شد: سه نفر از مصدومان که در شرایط حادی بودند به سرعت به بیمارستان اعزام شده و دیگر مصدومان نیز به مراکز درمانی شهید بهشتی، نکویی و امام رضا(ع) منتقل شدند.


عباس جعفری نیز امروز  با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سلفچگان به قم اظهار کرد: به سرعت پس از اعلام این حادثه به نیروهای آتش‌نشانی اعزام ناوگان و نیروهای عملیاتی به محل حادثه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از خرم آباد به سمت کرج در حال تردد بود در مسیر به طرف قم واژگون شد گفت: ساعت 3:43 دقیقه خبر واژگونی اتوبوس به مرکز فرماندهی 125 آتش نشانی قم اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه خودروی عملیاتی به محل اعزام و اقدام به رهاسازی مصدومین حادثه صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه متاسفانه این حادثه یک فوتی داشته است افزود: بیش از 30 مصدوم حادثه با همکاری نیروهای آتش‌نشانی و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

وی اذعان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع تیم‌های عملیاتی آتش نشانی، مصدومین به سرعت از محل حادثه خارج و دور شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.
انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcji8em.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما