شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 68307

ساعت خواب کارمندان قم به حالت عادی بازگشت

قم نيوز : با آغاز شهریور ماه، براساس ابلاغ استانداری قم، ساعت کار ادارات به حالت قبل از ساعت کار تابستانی بازگشت و بدین ترتیب ساعت خواب و بیداری کارمندان به حالت عادی بازگشت.
ساعت خواب کارمندان قم به حالت عادی بازگشت
ساعت خواب کارمندان قم به حالت عادی بازگشت
به گزارش قم نیوز، تصمیم غیرکارشناسی و نادرست استانداری قم در تغییر ساعت کار کارمندان قمی در تیر و مرداد و شروع کار از ساعت ۶:۳۰ که قم نیوز قبلا نیز درباره اشتباه بودن آن نوشته بود، با آغاز ماه شهریور اصلاح شد و ساعت کار کارمندان قمی به ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بازگشت.

این تصمیم غیر کارشناسی که نشان از بی تدبیری استاندار قم و مدیران وی داشت، بر این مبنا اتخاذ شده بود که کارمندان در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به منزل می روند و مصرف انرژی در ادارات کم می شود اما در این اتفاق نیفتاد و کارمندان به سبب وجود ارباب رجوع یا علل دیگر تا بعدازظهر در اداره ماندند. اگر استاندار قم جرات تصمیم گیری لازم را داشت به جای این تغییر ساعت کار، باید دو هفته ادارات قم را تعطیل می‌کرد و هم پای مراکز حوزوی، اجازه استراحت کارمندان در منزل و فرصت سفر به ایشان را می‌داد که چنین تدبیری در استانداری قم وجود نداشت.

از سوی دیگر شروع ساعت کار در ۶:۳۰ صبح نیز سبب شروع واقعی کار از این ساعت نشد و عملا کارمندان خواب خود را که به سبب زود بیدار شدن به هم ریخته بود، در اداره‌ها ادامه دادند. 

حال با برگشت ساعت کار به محدود قبلی، هم ساعت خواب کارمندان در منزل به حالت اولیه برگشته است و از آشفتگی خارج شده و هم در اداره‌های قم، نظم سابق دوباره مهیا شده است و ارباب رجوع می داند که کارمندان تا ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه موظف به حضور در اداره هستند.

میانگین بهره وری در ادارات دولتی ایران براساس تحقیقات انجام شده ۲۲ دقیقه در روز است.

انتهای پیام / 105
 
https://qomnews.ir/vdcd5s09.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما