کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه چهار قم:

اتصال بلوار فردوسی به ریل راه‌آهن در منطقه 4

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 3 شهريور 1397 ساعت 14:45

شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر اینکه در فاز بعدی پروژه بلوار فردوسی اقدامات عمرانی حدفاصل میدان نماز تا ریل راه‌آهن در حال انجام است، گفت: این مسیر نیز در مراحل پایانی به سر می‌برد که در این صورت بلوار فردوسی به طول 800 متر حدفاصل بلوار جمهوری تا ریل راه‌آهن در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.


به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با بیان اینکه منطقه چهار در جنوب شهر قم 2 هزار و 900 هکتار وسعت دارد، اظهار کرد: جمعیت این منطقه 160 هزار نفر بوده که در سال 1370 تاسیس شده است.
شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه در ابتدا محدوده جمکران و پردیسان نیز جزو این منطقه بوده و در سال 89 این محدوده‌ها از شهرداری منطقه چهار جدا شدند، تصریح کرد: منطقه چهار از سمت شرق به جمکران از سمت جنوب به جاده اصفهان و همچنین رودخانه و ریل راه‌آهن منتهی می‌شود، بلوارمین، بلوار شهید صدوقی، فردوسی، غدیر و... از جمله بلوارهای مهم ترافیکی این منطقه هستند.
متین فر با تاکید بر اینکه این منطقه به دلیل ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی و سرمایه‌گذاری که دارد در سال‌های اخیر در معرض اجرای پروژه‌های ویژه شهرداری قم بوده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری در این منطقه احداث باغ کوهستان شامل محدوده هزارهکتاری تفریحی، گردشگری از میدان مفید، بوستان کوثر، باغ پرندگان، بوستان شهدای گمنام و زائر و فضای سبز محدوده کوه خضرنبی(ع) و دوبرادران است.
وی با اشاره به پروژه‌های مهم شهرداری منطقه چهار، تصریح کرد: بلوار فردوسی یکی از پروژه‌های کلیدی منطقه است که ادامه آن در مناطق دو و پنج نیز پیگیری می‌شود و بخشی از آن حدفاصل بلوار شهید صدوقی و بلوار جمهوری سال گذشته آماده افتتاح شد.
شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر اینکه در فاز بعدی این پروژه اقدامات عمرانی حدفاصل میدان نماز تا ریل راه‌آهن در حال انجام است، گفت: این مسیر نیز در مراحل پایانی به سر می‌برد که در این صورت بلوار فردوسی به طول 800 متر حدفاصل بلوار جمهوری تا ریل راه‌آهن در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 68312

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/68312/اتصال-بلوار-فردوسی-ریل-راه-آهن-منطقه-4

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir