يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 68362
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت بدمینتون قم گفت:

مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : دبیر هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان قم خبر داد.
مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان قم برگزار می‌شود
مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مجتبی ساده خو اظهار داشت: پس از پایان دوره ۴ ساله ریاست علی پنجه باشی بر هیئت بدمینتون استان قم، قرار است مجمع انتخابات این هیئت ورزشی برگزار شود تا تکلیف رئیس جدید این هیئت برای ۴ سال آتی مشخص شود.

وی افزود: بر این اساس مجمع هیئت بدمینتون روز دوشنبه برگزار می‌شود و اعضای مجمع انتخاباتی به رئیس جدید این هیئت ورزشی برای ریاست در دوره آینده رأی خواهند داد و محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در این نشست حاضر خواهد شد.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به حضور بدمینتون بازان قمی در مسابقات رنکینگ کشوری گفت: محسن صادقیان و علیرضا یزدانی؛ به نمایندگی از قم در مسابقات بدمینتون رنکینگ بزرگسالان کشور در ساری به میدان می‌روند.

ساده خو بیان داشت: تیم بدمینتون نوجوانان دختر استان قم نیز برای حضور در مسابقات بدمینتون نوجوانان کشور راهی تبریز شده است و با تیم‌های گیلان، چهار محل و بختیاری و بوشهر همگروه شده و مسابقات خود را برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: حضور تیم‌های قمی در مسابقات دسته اول مردان و زنان کشور در برنامه کار قرار دارد و تعیین رئیس جدید هیئت بدمینتون استان قم، خط مشی تیم‌های بدمینتون استان قم را مشخص خواهد کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewx8p.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما