شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 68557
منبع : خبرگزاری تسنیم

"صبا" همچنان تیم فوتبال قم است؛ پیگیر مشکلات این تیم هستیم

قم نيوز : معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم گفت: مجموعه ورزشی استان پیگیر مشکلات تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم هستیم تا پیش از آغاز مسابقات لیگ دو برطرف شود.
"صبا" همچنان تیم فوتبال قم است؛ پیگیر مشکلات این تیم هستیم
"صبا" همچنان تیم فوتبال قم است؛ پیگیر مشکلات این تیم هستیم
به گزارش قم نیوز روح‌الله رمضانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم متأسفانه فصل گذشته با مشکلاتی روبرو بود که این مشکلات منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته دوم شد ولی همچنان این تیم متعلق به قم است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه مجموعه ورزشی استان پیگیر مشکلات این تیم هست، افزود: بر اساس برنامه‌ای که برای آینده تیم بزرگسالان صبا در نظر داریم، توسط یک حامی مالی و با استفاده از بازیکنان و کادر فنی بومی تیم را راهی لیگ برتر خواهیم کرد.

وی گفت: سعی اداره‌کل ورزش و جوانان بر این بوده که پیش از آغاز لیگ دسته دوم این مراحل انجام شود و تیم به بخش خصوصی واگذار شود تا امسال شاهد نتایج بهتری از این تیم باشیم.

رمضانی درباره آخرین وضعیت تیم جوانان صبای قم نیز عنوان کرد: اداره ورزش استان تمام توان خود را برای حمایت از این تیم گذاشته و هم‌اکنون تیم جوانان صبا با صلابت کامل تمرین می‌کند و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته نتایج قابل قبولی کسب کند.

وی بیان کرد: تمام هیئت‌هایی که نماینده به مسابقات کشوری اعزام کنند این اداره‌کل هزینه‌های اعزام آن را پرداخت خواهد کرد، به جز رشته‌هایی که تجهیزات انفرادی داشته باشد که توسط خود ورزشکاران باید تأمین شود.

وی تصریح کرد: قهرمانانی که در بازی‌های آسیایی جاکارتا درخشش داشته باشند به محض برگشت مورد تجلیل و تکریم اداره کل ورزش قرار خواهند گرفت، ضمن اینکه محمد محمدنژاد و حسین گلستانی دو نماینده استان قم در مسابقات پارآسیایی نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdca0mni.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما